|

علت تیراندازی در گرمسار چه بود؟

جزئیات تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهر گرمسار اعلام شد.

علت تیراندازی در گرمسار چه بود؟

به گزارش شبکه شرق، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی با سلاح شکاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار شامگاه گذشته «دوشنبه، ۲۷ فروردین ماه»، ‌با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی با سلاح شکاری به سمت یکی از شهروندان، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ شهید مصطفی خمینی شهرستان گرمسار قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که یک نفر به هویت معلوم، به علت درگیری‌های قبلی در یکی از خیابان‌های شهر، به سمت یکی از شهروندان با یک قبضه سلاح شکاری تیراندازی و از محل متواری شده است.

سرهنگ ‌آقازاده تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهید مصطفی خمینی با اشراف فنی و راهنمایی شاکی پرونده‌، عامل این تیراندازی را شناسایی و در اقدامی ضربتی، او را در مخفیگاهش دستگیر کردند؛ این فرد در بازجویی‌های فنی، متهم انگیزه خود از تیراندازی را اختلاف شخصی قبلی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی تاکید کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود.

 فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار تاکید کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی کرده و مختل ‌نظم و امنیت عمومی مردم شوند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها