|

مردم به کدام قالیشویی ها اعتماد کنند؟

با توجه به وضعیت قالیشویی ها در شهر های ایران انتخاب قالیشویی معتبر برای کاربران کار دشواری است که توسط برخی پلتفرم های معتبر این مشکل بر طرف شده است

مردم به کدام قالیشویی ها اعتماد کنند؟

بازار قالیشویی در ایران جزو یکی از بازار های پر رونق در حوزه خدمات است، به همین دلیل گاها در شهر ها یا مناطق مختلف سو استفاده هایی توسط برخی افراد صورت میگیرد. انتخاب قالیشویی در نزدیکی محل زندگی بدون تحقیق و بررسی کار منطقی به نظر نمی رسد، از طرفی هم تحقیق و بررسی هم کار سخت و زمان بری است که شاید از توان برخی افراد خارج باشد.

همین نیاز باعث شده پلتفرم های معرفی قالیشویی به وجود آیند که در این میان یکی از کاملترین و معتبر ترین پلتفرم های معرفی قالیشویی، سامانه قالی سنج میباشد. وظیفه این سامانه معرفی لیست بهترین قالیشویی های مجاز هر شهر است. در ابتدا کاربران از لیست پیش فرض مربوط به شهر خود استفاده میکنند و پس از استفاده از خدمات قالیشویی های معرفی شده تجربه خوب یا بد خود را در بخش نظرات درج میکنند تا دیگران هم از تجربه آنها استفاده کنند.

در این بین قالیشویی هایی که تجربه بدی را برای کاربران رقم زدند از لیست حذف می شوند و جای خود را به دیگر قالیشویی ها میدهند، رفته رفته با نظرات کاربران یک لیست کامل از قالیشویی های با کیفیت و خوب ایجاد میشود.

چطور بفهمیم که سامانه قالی سنج در کدام شهر ها قرار دارد؟

برای اینکار کافیست به سایت قالی سنج به آدرس: https://ghalisanj.com/ مراجعه کنید و در نوار جستجو نام محل زندگی خود را بنویسید تا لیست قالیشویی های محل زندگی شما را نمایش دهد. با توجه به آخرین گزارشی که از این سامانه به دست ما رسیده، گزارش شده که پلتفرم این سامانه در 6 استان فعال شده که در برخی از استان ها به دلیل وسعت جغرافیایی شامل زیر منطقه هایی هم است.

برای مثال برای استان تهران لیست قالیشویی تهران را به همراه زیر منطقه که شامل شمال، جنوب، شرق و غرب میباشد در سایت قرار داده اند، و برای هر منطقه هم به طور اختصاصی زیر منطقه معین کرده اند، مثلا کسانی که در جنوب تهران در منطقه اسلامشهر زندگی می کنند علاوه بر صفحه مربوط به لیست قالیشویی اسلامشهر میتوانند از صفحه لیست قالیشویی های جنوب تهران هم برای انتخاب قالیشویی استفاده کنند.

سامانه قالی سنج شکایات کاربران را هم بررسی میکند؟

بله. البته نه به شکل قانونی، چون این سامانه فقط وظیفه معرفی قالیشویی را بر عهده دارد و نمیتواند به شکل قانونی شکایت شما را مورد بررسی قرار دهد ولی قالیشویی هایی که معیار کیفیت، رضایت و قیمت را برای مشتریان رعایت نکنند و مشتری ناراضی داشته باشند تا زمانی که رضایت مشتری جلب نشود نامشان از لیست قالیشویی ها حذف میشود و دیگر نامشان در سامانه قالی سنج قرار نمیگیرد.

درباره سامانه قالی سنج از زبان مدیر این مجموعه:

”قالی سنج اولین سامانه رسمی معرفی قالیشویی در ایران است. تا به امروز توانسته‌ایم تقریبا 3.500 قالیشویی در شهر های مختلف ایران را مورد بررسی قرار دهیم تا قالیشویی‌هایی که بهترین کیفیت، قیمت و رضایت مشتری را داشته اند در سایت لیست کنیم. از طرفی برای کاربران شهرهای مختلف این شرایط را مهیا کردیم تا بتوانند نظر مثبت یا منفی خود را نسبت به قالیشویی های شهر خود درج کنند تا در هنگام انتخاب قالیشویی بتوانند از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. همچنین شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز به لیست کاملی از قالیشویی و مبل شویی شهر خودتان در سایت قالی سنج دسترسی داشته باشید.“

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها