|

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در تمام مناطق تهران و کرج انجام می شود.

مبل شویی در منزل با دستگاه یکی از اصلی ترین خدمات مبل شویی  می باشد. برای شستشوی مبل های خود در منزل و محل کار با دستگاه بدون ریزش آب و کثیف کاری از مبل شویی های فعال و متخصص کمک بگیرید. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو با دستگاه در محل با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت انجام می شود. شستشوی مبل در محل به صورت تخصصی با دستگاه و مواد شوینده نانو توسط استاد کار های آموزش دیده و حرفه ای در محل انجام می شود. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید.

خشکشویی مبل در منزل

مبل شویی در محل با دستگاه

مبل و صندلی یکی از اصلی ترین وسایل منزل به حساب می آید. این روز ها همه از مبل و صندلی به صورت دائمی و همیشگی استفاده می کنند. برای استراحت، برای نگاه کردن به تلویزیون، مهمانی، دورهمی ها و حتی برای مطالعه نیز مورد استفاده می باشد. این مبل فقط برای منزل نیست بلکه این روز ها در تمام شرکت ها مورد استفاده است. برای اتاق های خاص و برای اتاق مدیران از مبل استفاده می شود. مبل به دلیل استفاده زیاد و دائمی همیشه و در همه جا در معرض آلودگی می باشد و نیاز به شستشو دارد. ما باید برای شستشوی مبل های خود با یک شرکت متخصص در تماس باشیم.

مبل و صندلی نیز برای دکوراسیون منزل استفاده می شود. خانم های خانه دار و با سلیقه برای زیبای خانه خود از مبل نیز کمک می گیرند. این مبل ها اگر کثیف و لکه دار باشند از زیبای خانه می کاهند و در نتیجه جلوه خوبی ندارد. برای شستشوی مبل در محل با دستگاه باید یک شرکت متخصص پیدا کنید که آن ها را شستشو دهد. ما در قالیشویی و مبل شویی همسایه سرویس کار های خود را برای ارائه خدمات مبل شویی به صورت تخصصی آموزش داده ایم. این متخصص ها به صورت ویژه شستشوی انواع مبل را در محل بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می دهند. مبل های خود را به شرکت های متخصص و با تجربه در تهران و کرج بسپارید.

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

خیر دستگاه های مبل شویی به هیچ عنوان به مبل یا صندلی آسیب وارد نمی کنند. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که شستشوی مبل را به صورت ویژه و بدون کوچک ترین آسیبی به مبل شستشو می دهند. این دستگاه ها با مکنده هایی که دارند از نفوذ آب به داخل مبل جلوگیری می کند و از پوسیده شدن یا بو دادن مبل نیز جلوگیری می کنند. روش کار کردن با دستگاه مبل شویی نیاز به تخصص و تجربه دارد و کسانی که از این دستگاه ها استفاده می کنند باید آموزش دیده باشند تا به مبل آسیب وارد نکنند. این دستگاه ها علاوه بر تمیزی مبل ها به طول عمر مبل نیز اضافه می کنند چون از ورود آب به داخل آن و از بین بردن دسته ها و چهار چوب مبل نیز جلوگیری می شود. مبلی که پوسیده نشود دیرتر از ممبل های دیگه خراب می شود.

مبل شویی در تهران

مبل شویی در تهران با دستگاه

مبل شویی در تهران و کرج توسط شرکت های بزرگ و حتی کوچک نیز انجام می شود. این شرکت ها در تهران با دستگاه را داکتور و مواد شوینده نانو و تگزاپون شستشوی انواع مبل را انجام می دهند. شما باید در انتخاب مبل شویی خیلی دقت کنید و یک شرکت متخصص و مجاز را برای ارائه خدمات خود در منزل انتخاب نمایید. مبل شویی در تهران با دستگاه به صورت خشکشویی و شستشوی مبلمان توسط افراد با تجربه و فوق حرفه ای و بسیار متخصص و آموزش دیده انجام می شود. مبل شویی در منزل تهران یکی از کارهای تخصصی می باشد که آن را باید به متخصص ها سپرد تا شستشوی ویژه انجام دهند. 

نوع دستگاه و سختی فرچه هایی که برای شستشوی مبل استفاده می شود باید متناسب با پارچه مبل باشد. اگر نوع فرچه یا دستگاه برای شستشوی مبل متناسب نباشد امکان آسیب زدن به مبل را دارد. مبل ها از انواع اسفنج های سرد و گرم درست شده است این به تخصص سرویس کار مربوط می شود که مبل را چگونه و با چه نوع مواد شوینده ای تمیز کند. شستشوی مبل در منزل به صورت تخصصی انجام می شود این نوع نیز در موکت شویی در منزل نیز وجود دارد. باید برای شستشوی آن از نوع خاص خود استفاده کرد. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو را از متخصص ها و استادکار های مبل شویی همسایه در تهران بخواهید. تمام خدمات مبل شویی، خشکشویی خوشخواب و شستشوی فرش در منزل به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی می باشد.

انواع خدماتی که در منزل توسط متخصص ها با دستگاه انجام می شود کدامند؟

  • مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون
  • خشکشویی خوشخواب در منزل با دستگاه بدون جا به جایی و بدون ریزش آب 
  • موکت شویی در منزل و شستشوی انواع موکت های ایرانی و خارجی و موکت های چسبیده در محل 
  • فرش شویی در منزل با دستگاه بدون ارسال به کارخانه قالیشویی
  • شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، صندلی شرکت ها، سالن ها، سینما ها و ...
  • شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل
  • شستشوی انواع تابلو فرش های ابریشم و دستبافت بدون جدا شدن از قاب 
  • شستشوی انواع پشتی های دستس و ماشینی در محل با دستگاه

مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل و محل کار چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی در منزل با دستگاه به تعداد و نوع مبل نیز مربوط می باشد. شستشوی مبل با توجه به تخصص استادکار مبل شویی در محل برای یک دست مبل کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد. معمولا در همه خانه ها یک دست مبل یا دو دست وجود دارد و شما می توانید زمان خود را مدیریت کنید. مبل شویی در هر صورتی که باشد به تعداد آن بستگی دارد که چقدر زمان لازم دارید تا مبل خود را شستشو دهید. برای هر دست مبل نه نفره کامل یک ساعت در نظر بگیرید.

 

  

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها