|

چگونه با دکور تولد خاص و شیک تولدتان را به یاد ماندنی کنید

اگر تخصص خاصی در زمینه چیدمان دکور و دیزاین محل برگزاری جشن تولد ندارید، پیشنهاد ما برای شما عزیزان استفاده از کلیه خدمات مجموعه مومنتاپ به ویژه اجرای دکور جشن تولد است.

چگونه با دکور تولد خاص و شیک تولدتان را به یاد ماندنی کنید

ورود به هر دوره سنی جذابیت خاص خود را دارد، مثلاً تولد یک سالگی فرزند، تولد 18 سالگی و... جزء موارد خاص محسوب شده و افراد تمایل دارند که به بهترین شیوه ممکن آن روز را به جشن و شادی بگذرانند. برای اینکه شب تولدتان همواره به یاد ماندنی باشد لازم است که از دکور تولد خاصی استفاده کنید. در ادامه برایتان خواهیم گفت که چگونه دکور تولد خاص و باشکوه داشته باشید.

 

محدود به یک المان نباشید

برخی از افراد بر این تصورند که اگر یک آیتم لاکچری و منحصربه‌فرد داشته باشند یعنی برای جشن تولد سنگ تمام گذاشته‌اند در نتیجه به داشتن تم تولد اکتفا می‌کنند. اگر شما نیز همچنین تصوری دارید، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. بهتر است آیتم‌های متعددی برای آراستگی دکور جشن تولد درنظر گرفته و تنها به یک مورد اکتفا نکنید. به عنوان مثال بادکنک آرایی دکور به همراه چیدمان زیبای میز و سایر آیتم‌های دیگر جای هیچ حرفی برای دکور خاص و شیک نگذاشته و جشن شما را به شبی به یاد ماندنی تبدیل می‌کند.

پرهیز از سبک‌های دکور قدیمی و تکراری

برای اینکه جذابیت دکوراسیون جشن تولدتان بیشتر باشد، توصیه می‌کنیم از چندین جشن تولدی که اخیراً دعوت بوده‌اید، تقلید نکنید. این مسئله موجب تکراری شدن دکور شده و از طرفی جشن تولدتان تداعی کننده حس و حال جشن و تولد قبلی و دیگران خواهد بود. از طرفی برخی از مدل‌های دکور تولد قدیمی شده و چندان جذاب به نظر نمی‌رسند. پیشنهاد ما برای شما مدل‌های به روز و شیک است.

اهمیت رنگ در دکور تولد

در گذشته برای بادکنک آرایی و دکور جشن تولد، رنگ اهمیت چندانی نداشت و معمولاً از بادکنک‌های همه رنگ استفاده می‌شد. حال اگر شما دلتان می‌خواهد جشن باشکوهی داشته باشید، بهتر است از الگوی گذشته پیروی نکرده و برای انتخاب رنگ استراتژی مناسبی داشته باشید. هماهنگی رنگ تمامی اجزای دکور اعم از بادکنک آرایی، چیدمان لوازم و... اهمیت بسزایی داشته و باید به آن دقت داشت.

از افراد متخصص کمک بگیرید

در برخی مواقع افراد از پس چیدمان دکور شیک و خاص برای مجالس و به ویژه جشن تولد برنیامده و توصیه ما برای این افراد استقبال از مهارت افراد متخصص و کاربلد است. شما می‌توانید اجرای دکور جشن تولد خود را در هر محیط و شرایطی به این افراد سپرده و دیگر نگران سایر موارد و جزییات دکور نباشید.

نورپردازی را جدی بگیرید

متاسفانه برخی از افراد نسبت به نورپردازی دکور بی‌تفاوت بوده و تمرکز خود را بر سایر آیتم‌های دکور می‌گذارند. باید بگوییم که هر چه توجه بیشتری به آیتم نورپردازی داشته باشید زیبایی دکور شما نیز چندین برابر شده و از طرفی فیلم و عکسی که از جشن‌های خود ثبت می‌کنید نیز کیفیت مطلوب‌تری خواهند داشت.

از دکورهای موضوعی استفاده کنید

چیدمان برخی از دکورهای جشن تولد به نحوی است که روایتگر داستان و موضوع خاصی است. برای اینکه دکور تولد شما راوی داستانی باشد، می‌توانید به سراغ تم‌های خاص رفته و سایر المان‌های دکور مانند بادکنک آرایی و گل آرایی را با این آیتم هماهنگ کنید.

از کجا خدمات دکور تولد دریافت کنیم؟

اگر تخصص خاصی در زمینه چیدمان دکور و دیزاین محل برگزاری جشن تولد ندارید، پیشنهاد ما برای شما عزیزان استفاده از کلیه خدمات مجموعه مومنتاپ به ویژه اجرای دکور جشن تولد است. فرقی نمی‌کند که مناسبت جشن و مهمانی شما چیست، کافی است از خدمات تشریفات مجالس مومنتاپ استفاده کنید. این خدمات شامل دکور تولد و سایر مناسبت‌های خاص، بادکنک آرایی مجالس، تهیه انواع فینگرفود و سایر موارد دیگر می‌شوند. درواقع باید بگوییم که استفاده از خدمات تشریفات مجالس مومنتاپ باری سنگین را از دوش شما برداشته و دیگر لازم نیست بابت آماده‌سازی المان‌های جشنی باشکوه به دردسر افتاده و دچار استرس شوید. به این منظور توصیه می‌کنیم از مدل‌ و نمونه‌های موجود دکوراسیون جشت تولد، در وب‌سایت مومنتاپ بازدید کرده و مورد دلخواه خود را سفارش دهید. بدون شک جشنی باشکوه و دکوری به یاد ماندنی خواهید داشت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها