|

نکاتی درباره خرید شلف چوبی

شلف های چوبی با در نظر داشتن تنوع در نصب و ساختاری که دارند مزیت های بسیاری در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد. از اصلی ترین مزیت های این سازه ها تنوع آن ها در رنگ و ابعاد متفاوت است که ظاهری منعطف به محصول خواهد داد.

نکاتی درباره خرید شلف چوبی

شلف چوبی به عنوان بهترین گزینه برای پر کردن دیوار های خالی و استفاده بهینه از فضا های بیهوده محسوب می شود. شلف یا همان قفسه های چوبی سطح هایی هستند که بر روی دیوار ها با استفاده از بست های متنوعی تعبیه خواهند شد. بنابراین با در نظر داشتن میزان مصرف بالا و تنوع در ساخت این سازه ضرورت دارد که به هنگام خرید به برخی از نکات اساسی توجه داشت

امروزه تقاضا و کاربری شلف چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بیشتر از پیش شده است. به گونه ای که در انواع طرح، رنگ و جنس متعدد تولید می شود. البته منظور از جنس نوع چوب به کار برده شده در طراحی و ساخت سازه خواهد بود.

شلف های چوبی که به نام طاقچه، قفسه چوبی یا باکس چوبی نیز شناخته می شوند، فضا هایی برای قرارگیری وسایل تزئینی، کتاب ها و سایر اشیا کاربردی خواهند بود.

جهت افزایش جلوه و نما ساخت این سازه های چوبی از رنگ های متنوعی مطابق با نوع دکوراسیون خانه استفاده می شود. در ادامه مطالب سایت فروشگاهی لوازم چوبی وود دی به بررسی بیشتر این سازه های منحصر به فرد خواهد پرداخت.

زیبایی شلف های چوبی دیواری

انواع شلف بر اساس نحوه نصب

شلف های چوبی با در نظر داشتن نحوه اجرا و نصبی که دارند دارای دو نوع مختلف خواهند بود. روش های دیواری و ایستاده از نمونه های متفاوت شیوه های اجرایی این سازه ها هستند.

 شلف های چوبی ایستاده قابلیت خود ایستایی دارند؛ در مقابل شلق های معلق تنها با استفاده از رول پلاک نصب می شوند و میزان مقاومت و ایستادگی شلف ایستاده را نخواهند داشت. در ادامه مطالب به سایر انواع این قفسه های چوبی اشاره خواهیم کرد.

  • شلف آویز
  • نوع کشویی
  • گوشه ای چرخان
  • مدل های زیر پله
  • شلف گوشه ای و داخلی

شلف چوبی

طراحی خاص شلف های دیواری

چگونگی نصب و تعبیه شلف های چوبی

همانطور که در مطالب فوق نیز به آن اشاره شد، جهت نصب و تعبیه این سازه های کاربردی از بست ها و ابزار های متنوعی استفاده می کنند.

وابسته به کاربرد و جایگاه قرارگیری نوع ابزار اتصال کننده این سازه ها انتخاب خواهد شد. برای نصب و تعبیه شلف های چوبی با در نظر داشتن وزن بسیار بیشتری که دارند از رول پلاک و پیچ استفاده می شود.

 رول پلاک و پیچ قابلیت تحمل وزن بسیار بالا را خواهند داشت، به همین علت مطمئن ترین روش اتصال دهی شناخته خواهند شد.

شلف چوبی دیواری

تاثیر شلف ها در زیبا سازی دکوراسیون داخلی

مزایا استفاده از شلف های چوبی

شلف های چوبی با در نظر داشتن تنوع در نصب و ساختاری که دارند مزیت های بسیاری در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد. از اصلی ترین مزیت های این سازه ها تنوع آن ها در رنگ و ابعاد متفاوت است که ظاهری منعطف به محصول خواهد داد.

 همچنین قابلیت اجرا این سازه در هر محلی امکان پذیر خواهد بود و بنابراین نیاز به برنامه ریزی خاصی نخواهد داشت. در ادامه مطالب جهت تکمیل اطلاعات فوق به بررسی سایر مزیت های این سازه های چوبی پرداخته شده است.

  • مستحکم بودن سازه های چوبی مذکور در برابر ضربه
  • کاربردی به عنوان نگهدارنده اشیاء و وسایل تزیینی
  • دارای هزینه به صرفه و مناسب
  • قابلیت تطبیق دهی آسان با شرایط و موقعیت های متنوع
  • مورد استفاده برای نظم دهی بیشتر
  • افزاینده زیبایی فضای داخلی منازل
  • دارای طراحی ساده
  • کاربرد به عنوان دیوار جانبی
  • قابلیت استفاده در مکان های بهداشتی

نحوه خریداری و دسترسی به شلف های چوبی

جهت خریداری و تهیه شلف های چوبی ، میز ناهارخوری ،محصولات چوبی....می بایست به فروشگاه های عرضه کننده دکوراسیون تزئینی منزل یا فروشگاه های تولیدکننده وسایل چوبی مانند دیجی کالا ،وود دی woodday ،ترب مراجعه نمایید.

البته جهت صرفه جویی در هزینه و زمان، توصیه می شود برای خریداری این محصولات به سایت های اینترنتی مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگان فروش این سایت های فروشگاهی تماس حاصل نمایید.

خلاصه مطالب

شلف چوبی از بهترین و مناسب ترین اشیاء نظم دهنده در هر فضایی محسوب می شود. این سازه های کاربردی با انعطاف پذیری بالایی که در طراحی دارند قابلیت اجرا در هر محل و مکانی را خواهند داشت.

 برای تهیه و خریداری این سازه های کاربردی می توانید به سایت فروشگاهی وود دی مراجعه نمایید و  از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها