|

گران ترین عطر و ادکلن جهان

یکی از راه هایی که همیشه برای آراستگی بیشتر وجود دارد استفاده از یک عطر خوشبو است‌ هنگامی که از عطرهای مورد علاقه خود استفاده می کنیم احساس درونی خوبی به ما دست می ‌دهد و در عین حال می توانیم با اعتماد به نفس بالا در جمع های مختلف حضور پیدا کنیم.

بر اساس تحقیقات به عمل آمده مشخص شده است که استفاده از چند قطره عطر اثرات فوق العاده را بر روی اعصاب، احساسات و شرایط روحی و جسمانی افراد می‌ گذارد. با توجه به این موضوع می توانید اهمیت ادکلن را در جهان بشناسید. در این مقاله قصد داریم چند مورد از گرانترین عطر و ادکلن های جهان را به شما معرفی کنیم.

اگر شما نیز علاقه مند هستید که عطرهای گران جهان را بشناسید و اطلاعاتی در خصوص علت گران بودن آن ها به دست آورید با ما همراه شوید.

عطر جار بولت آف لایتینگ JAR Bolt of Lightning

برند جار با جواهرات فوق العاده لوکس و استثنایی که می سازد شناخته می شود. این جواهرات حاصل خلاقیت های جوزف آرتور روزنتال هستند. کیفیت کارهای روزنتال به حدی بالا است که با کارهای برند فابرگ مقایسه می ‌شود. عطر های خاص و منحصر به فرد این برند نیز از شهرت بالایی برخوردار هستند.

مشهور ترین و گران ترین عطرهای برند جار، بولت آف لایتینگ است. این عطر خاص که هر اونس آن حدود ۲۸ میلی لیتر حجم دارد با قیمت ۷۶۵ دلار به فروش می رسد. برای تولید این عطر از مایه ‌های گلفام غلیظ همراه با نت گل های شرقی و نت گل مریم استفاده می شود. عطر بولت آف لایتینگ یکی از گران ترین عطر های جهان است که با بطری زیبای دست ساز آن هماهنگی بالایی دارد.

از دیگر عطر های جذاب و خوش بو اتین اگنر استارلایت زنانه می باشد، شما میتوانید جهت خرید این محصول به وبسایت رها پرفیوم مراجعه کنید.

عطر جوی بای ژان پاتو Joy by Patou

برند عطر سازی ژان پاتو توسط عطر ساز و طراح مد فرانسوی مشهور ژان پاتو تاسیس شده است. اکنون این برند عطر سازی تحت مدیریت کمپانی Procter and Gamble فعالیت می کند؛ اما همچنان مشغول به تولید عطرهای خاص و با کیفیت استثنایی می باشد. عطر جویی یکی از نخستین ساخته های ژان پاتو می باشد.

این عطر در سال ۱۹۲۹ ساخته شد اما همچنان در رده یکی از گران ترین ادکلن های جهان قرار می گیرد. برای تولید این ادکلن از انواع گل رز و حدود ۱۰ هزار گل یاس استفاده شده است. برای خرید هر اونس از این عطر مبلغ ۸۵۰ دلار باید پرداخت نمایید. با وجود آن که چندین دهه از تولید نخستین عطر جوی می‌ گذرد اما همچنان این ادکلن به عنوان محصولی متفاوت و خاص و یکی از گران ترین عطر های جهان عرضه می‌ شود.

 


عطر کارون پویور Caron Poivre

کمپانی کارون پارفومز یکی از قدیمی ترین مراکز عطر سازی در فرانسه است. این کمپانی مشهور در سال ۱۹۰۴ تاسیس شد و ۵۰ سال بعد عطر کارون پایور را تولید کرد. عطری که امروزه به امضای خاص و مشهور این کمپانی تبدیل شده است. به طور معمول بطری های عطرهای کارون معمولاً توسط ارنست دال تروف طراحی می‌ شد اما بطری پلور که طراحی خیره کننده و شگفت انگیزی دارد توسط کمپانی باکارات طراحی و تولید شده است. این ادکلن گران قیمت دارای نوت های ادویه برجسته و فراگیر است. کارون پویور یکی از گران ترین عطر های جهان است که تنها در فروشگاه‌ های منتخب در سراسر جهان با قیمت هزار دلار برای هر اونس به فروش می رسد.

هرمس ۲۴ فوبرگ Hermes 24 Faubourg

هنگامی که صحبت از کمپانی هرمس می شود همیشه تصاویری از کیف های چرمی شیک، ساعت های خاص و جواهرات گران قیمت به ذهن ما خطور پیدا می ‌کند. اما این کمپانی فعالیت های خود را گسترده تر از آن چه که در تصویر می گنجد انجام می ‌دهد. این کمپانی با عطر های مشهور و خاص آن نیز شناخته می‌ شود.

عطری مانند عطر هرمس ۲۴ فوبرگ که نامش از آدرس فروشگاه اصلی این برند در پاریس گرفته می ‌شود یکی از عطرهای گران قیمت در جهان است. تنها هزار بطری از این عطر فوق العاده کمیاب در سراسر جهان تولید شده است. هر کدام از آن ها با کریستال های زیبا آراسته شده اند. این عطر بانت های ویژه مانند شکوفه های پرتقال و وانیل در این ادکلن گران قیمت که با قیمت ۱۵۰۰ دلار برای هر عضو به فروش می رسد به مشام می رسند.

از دیگر عطر های جذاب میتوان آمواژ متریال ادو پرفیوم را نام برد، شما میتوانید جهت خرید این محصول به وبسایت رها پرفیوم مراجعه نمایید.

کلایو کریستین نامبر Clive Christian No.1 1

کلایو کریستین یکی از ممتاز ترین طراحان عطر در سراسر جهان است که وی را به خاطر آشپزخانه های زیبا و بسیار شیک می شناسند. این کمپانی در سال ۲۰۰۱ سبک منحصر به فرد و بی نظیر خود را در زمینه تولید عطر به کار گرفت. این موضوع منجر شد تا عطر کلایو کریستین نامبر وان به عنوان بکی از گران ترین عطر و ادکلن جهان تولید شود.

این عطر گران قیمت یک ادیشن مردانه و یک ادیشن زنانه دارد. بطری کریستالی و زیبای آن دست ساز است و یک گردنبند نقره استرلینگ که با طلای ۲۴ عیار آبکاری شده است دهانه این بطری زیبا را منحصر به فرد تر از پیش نموده است. برای خرید هر اونس از این عطر باید ۲۱۵۰ دلار پرداخت نمود.

شنل گرند اکستریت Chanel Grand Extrait

 


بدون شک نام عطر شنل گرند استریت به گوش شما خورده است. این عطر در سال ۱۹۲۱ با همکاری کوکو شنل و ارنست باو ساخته شد. شهرت و جایگاه بسیار بالای شنل در میان عطرهای مختلف غیر قابل انکار است. بطری این عطر به تنهایی یک شاهکار در هنر طراحی به شمار می‌ رود.

در نگاه نخست این گونه به نظر می رسد که این بطری بسیار ساده است؛ اما هنگامی که بیشتر به آن دقت کنید می بینید که لایه ‌های متعددی از پیچیدگی های هنری در شنا گرند اکستریت در آن جای گرفته است. برای خرید ادکلن شنل گرند استریت باید ۴۲۰۰ دلار برای هر اونس پرداخت کرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها