|

چرا عطر نمیزنیم؟

خریدن عطر و عطر زدن یکی از بهترین کارهایی است که هر کسی برای زندگی بهتر میتواند انجام دهد.

 

فواید عطر زدن چیست؟ عطرهای گرمی ضرر دارند؟ خرید عطرهای گرمی

اگر بخواهیم بدون زحمت زیاد جذاب‌تر به نظر برسیم، پیشنهاد شما چیست؟ معمولا راه‌های زیادی برای جذاب‌تر شدن وجود دارد و هر کسی بسته به شخصیتش راه‌های مختلفی را انتخاب میکند. اما تنها راهی که احتمالا همه از آن استفاده میکنند،  خرید عطر و عطر زدن است.

عطرها ما را جار میزنند بدون اینکه زحمتی بکشیم. بعد از حضورمان در جمعی در مورد ما صحبت میکنند، بدون اینکه این صحبت‌ها به ضررمان باشد. همه‌ی آدم‌ها حتما عطر زدن را تجربه کرده اند و قطعا حس قدرت و اعتماد به نفس بعد از عطر زدن را فراموش نمیکنند. از اعجاز عطرها این است که قبل از اینکه به مشاممان برسند، به قلبمان نفوذ میکنند و هوش را از سرمان میربایند.

 فواید عطر زدن

عطر زدن مزیت‌های زیادی دارد که جذابیت تنها گوشه‌ی کوچکی از آن است. موارد زیر چند مورد از فواید عطر زدن است :

•    اثر مستقیم بر خلق و خو: عطرها به طور مستقیم بر اخلاق و روحیات ما تاثیر گذارند. با عطرها میتوان شجاع‌تر و جسورتر شد، با اعتماد به نفس بیشتری رفتار کرد و شاداب‌تر به نظر رسید.

•    تقویت قدرت حافظه: شما حتی ممکن است که کسی را به خاطر نیاورید اما بوی یک عطر ممکن است شما را تا جایی جلو ببرد که انتظارش را ندارید. در حدیثی آمده است که کسی از عطر استفاده نکرد مگر اینکه بر عقلش افزوده شد.

•    توصیه اکید در احادیث: در احادیثی که از پیامبر و امامان به ما رسیده است، بر عطر زدن به طور ویژه‌ای تاکید شده است. تاکید شده است که هر روز از بوی خوش استفاده کنید. یا در حدیثی از پیامبر آمده است: عطر زدن قلب را تقویت میکند و همچنین حضرت صادق فرموده اند: کسی که در اول روز از عطر استفاده کند، تا شب عقلش با او خواهد بود.

•    کاهش استرس: عطرها به خاطر خاصیت آرامش بخشی که دارند، نقش بسزایی در کاهش استرس‌ها دارند.

•    عطرزدن خواص بیشماری دارد، که علاوه بر موارد بالا، به اختصار میشود به: آروماتراپی یا عطر درمانی، کمک به درمان بیخوابی، درمان سردردهای ناشی از خستگی و فشار کاری و ...  هم اشاره کرد.

فواید عطر زدن. عطر گرمی

 دلیل شما برای عطر نزدن چیست؟

نمیشود کسی حس خوب عطر زدن را یکبار تجربه کرده باشد و دلش برای دوباره‌ عطر زدن تنگ نشود. پس چرا در اکثر مواقع از عطر استفاده نمیکنیم. آنهم با مزیت‌های فراوان عطر زدن!

عدم استفاده از عطر و ادکلن احتمالا چند دلیل دارد:

•    گرانی ادکلن‌ها 

•    بزرگ بودن ادکلن‌ها  و سختی در حمل

•    عدم توانایی انتخاب یا پیدا کردن عطر مورد نظر

اینها احتمالا بخشی از دلایل عطر نزدن است. برای حل این مشکل و خوشبو کردن زندگی چند راه حل وجود دارد. یکی از راه‌های در دسترسی که این روزها بسیار در جهان مورد توجه قرار دارد، استفاده از عطرهای گرمی خالص است.

عطرگرمی خالص در واقع ماده‌ی اصلی ادکلن‌هاست. اسانس خالصی که بدون هیچ ماده‌ی الکلی و به صورت روغنی عرضه میشود. البته استفاده از عطرهای گرمی هم ضررهایی دارد که به آن میپردازیم.

آیا عطرهای گرمی مضر است؟

ضرر عطرهای‌گرمی برمیگردد به استفاده از عطرهای شرکت‌های نامعتبر. ممکن است این عطرها هم کیفیت نداشته باشند و هم برای سلامتی مضر باشند. تهیه عطرگرمی از مکان‌های نامعتبر، همیشه یکی از معضلات بهداشتی بوده است. اگر بتوانید عطرهای گرمی را از فروشگاه‌های معتبری که محصولات با کیفیت اروپایی را عرضه میکنند تهیه کنید، دیگر نگران ضرر این عطرها نخواهید بود.

بزرگترین شرکت عطرسازی دنیا، جیوادان سوییسی است. شرکت دیگر سوییسی، شرکت لوزی است که این شرکت هم از بهترین شرکت‌های عطرسازی دنیاست. این شرکت‌ها بخش عمده‌ی رایحه‌ را در دنیا تولید میکنند. با توجه به مجوزهای بهداشتی اروپایی و جهانی، سلامت این محصولات تضمین شده است.

مزیت عطرهای گرمی

عطرهای گرمی مزیت‌های زیادی دارند. مثلا:

•    تنوع زیاد: هر ادکلنی به صورت عطرگرمی هم عرضه میشود.

•    حجم سفارشی: میتوانید به اندازه‌ی مورد نیاز از بهترین عطرها استفاده کنید.

•    عدم وجود الکل: برای کسانی که نمیخواهند عطرشان الکل داشته باشد.

•    استفاده از شیشه‌ها با حجم‌های مختلف و قابل حمل در جیب و کیف.

•    هزینه کمتر: نسبت به ادکلن‌ها 

•    ماندگاری بالاتر از ادکلن‌ها

مثلا میتوانید به جای یک ادکلن ، چندین عطر معروف و خوشبو داشته باشد، آنهم با هزینه‌ی کمتر

معرفی فروشگاه عطر گرمی در ایران

در ایران فروشگاه‌های عطر زیادی وجود دارد و احتمالا شما هم در طول روز با فروشگاه‌های کوچک عطر گرمی فروشی مواجه می‌شوید.اصالت محصولات این فروشگاه‌ها مشخص نیست و همچنین عطرها در این فروشگاه‌ها به طور خالص عرضه نمیشود.

با گسترش اینترنت و همچنین سختی جابه‌جایی در شهرهای بزرگ و کوچک، احتمالا خرید از فروشگاه‌های عطرگرمی اینترنتی میتواند بهترین انتخاب باشد. در ایران هم میشود چند فروشگاه عطر اینترنتی پیدا کرد، اما بزرگترین وقدیمی‌ترین این فروشگاه‌ها، فروشگاه عطر گرمی ماه24 است که سابقه‌ای ده‌ساله در فروش اینترنتی عطر دارد.

طبق گفته‌ی مدیر این فروشگاه، ماه24 محصولاتش را از شرکت‌های معتبر عطر سازی دنیا مانند جیوادان و لوزی و اکسپرشنز تهیه میکند، تا نگران سلامت مشتریان و کارکنانش نباشد. از ابتکارات این فروشگاه، این است که آنها محصولاتشان را گارانتی بی‌قیدوشرط میکنند. یعنی اگر رایحه عطر را نپسندید، یا به هر دلیلی از عطر ارسالی راضی نبودید، میتوانید این عطرها را مرجوع کنید و وجه پرداختی را دریافت کنید. ماه24 عطرها را به صورت خالص و همراه با فیکساتور جداگانه رایگان برای شما ارسال میکند.

یکی از مزیت‌های این فروشگاه اینترنتی، علاوه بر کیفیت، تنوع محصولات است. دراین فروشگاه میتوانید انواع عطرهای معروف، گران و جدید، عطر گل‌ها، عطرهای عربی، مذهبی و عطرهای کمیاب را تهیه کنید. معمولا هر عطری در این فروشگاه پیدا میشود. حتی آنهایی که سالهاست دیگر در بازار به راحتی دیده نمیشوند.

طبق گفته‌ی مدیر فروشگاه، پرفروش‌ترین عطرهای دنیا عطر بلک افغان و عطر کرید اونتوس میباشند که با کیفیتی بی نظیر در این فروشگاه عرضه میشوند. تمام عطرهای معروف و گران‌قیمت دنیا با کیفیت عالی و قیمتی به‌صرفه در این فروشگاه عرضه میشوند. 

فروشگاه اینترنتی عطر ماه 24. خرید عطر ماه 24

نتیجه گیری

اگر میخواهیم با جذابیت بیشتر و با اعتماد به نفس بهتری به زندگی ادامه دهیم، عطر خوب حتما یکی از بخش‌های مهم زندگی است. عطر زدن را فراموش نکنید حتی اگر روزهای سختی را میگذرانید. که عطرها اگر مشکلاتمان را حل نکنند، حداقل باعث میشوند با روحیه‌ی بهتری با زندگی مواجه شویم و احتمالا راحت‌تر از پس زندگی بربیاییم.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها