|

خرید پیاز گل مرغوب

چنانچه باغدار هستید یا به کاشت گل ها و گیاهان پیازی علاقه مندید، برای خرید پیاز گل مرغوب به ما اعتماد کنید. خرید پیاز گل مرغوب اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل برای خرید پیاز گل به سراغ فروشگاه ها و عرضه کنندگان مطمئن و معتبر بروید.

خرید پیاز گل مرغوب

چنانچه باغدار هستید یا به کاشت گل ها و گیاهان پیازی علاقه مندید، برای خرید پیاز گل مرغوب به ما اعتماد کنید. خرید پیاز گل مرغوب اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل برای خرید پیاز گل به سراغ فروشگاه ها و عرضه کنندگان مطمئن و معتبر بروید. پیاز گل انواع مختلفی دارد و هر کدام در شرایط آب و هوایی و محیطی خاصی رشد می کنند. در ادامه به معرفی انواع پیاز گل خواهیم پرداخت تا به شما در انتخاب یاری رسانده باشیم.

چند نوع پیاز گل وجود دارد؟

پیاز گل، اندام اولیه گیاه است که به عنوان منبع ذخیره سازی مواد غذایی مورد استفاده گیاه قرار می گیرد. این اندام گوشی بوده و بستر رویش برگ، گل و ریشه می باشد. این پیاز در برخی از گیاهان با تامین گرمای مورد نیاز، از یخ زدگی آن در فصل زمستان جلوگیری می کند. پیاز در گیاهان دیگر با تامین رطوبت و آب کافی، سبب بر پا ماندن گیاه در هوای گرم و خشک تابستان می شود.

 پیازها از نظر ظاهری به سه دسته تقسیم بندی می شوند، ریزوم ها، کورم ها و غده ها. هر سه نوع در زیر خاک کاشته شده و با گذشت زمان  رشد می کنند.

  • کورم‌ها: این نوع پیاز به شکل لایه لایه نبوده و گوشتی است. پیاز گلایل، تارو، زعفران، فریزیا، سوسن و کروکاسمیا از این نوع هستند.
  • ریزوم‌ها: ساقه های زیرزمینی که به صورت افقی رشد کرده و سرعت رشد زیادی دارند در این دسته قرار دارند. بامبو، نیلوفر آبی، گل اختر، چمن، پیچک زیرزمینی، زنبق ریشه دار و زنبق دره دارای پیاز ریزومی می باشند.
  • غده ها: از دیگر ساقه های متورم زیر زمینی، غده ها هستند. غده ها با رشد گرده ها و چشم هایی که بر روی آن قرار دارد به گیاه تبدیل می شوند. شقایق، نگونسار، کالادیوم، گل کوکب، گل صد تومانی و سیب زمینی از این نوع پیاز تولید و تکثیر می شوند.

پیاز مریم

یکی از خوشبوترین و زیباترین گل های طبیعت، گل مریم است. روش تکثیر و پرورش این گل خوشبو به واسطه پیاز آن است. در زمان خرید پیاز مریم دقت کنید که محصولی با کیفیت تحویل بگیرید.

گل مریم و پیاز آن

با خرید پیاز مریم و کاشت آن، برگ های باریک و نیزه ای شکلی شروع به رویش می کنند. از وسط این برگ ها ساقه گلده روییده می شود. از این ساقه ها خوشه های گوشتی، پرپشت و سفید رنگ مریم ظاهر می شوند. بستر مناسب برای کاشت پیاز این گل خوشبو، خاک سبک و قوی بوده و در فصل بهار کاشته می شود. این گل تحمل سرما را نداشته و مناسب مناطق گرمسیری است. از زمان کاشت پیاز گل مریم تا رسیدن به گلدهی حدودا 80 الی 90 روز زمان لازم است. گل های این گل آفتاب دوست، در گرمای تابستان در می آیند.

پیاز سنبل

از جمله گل های خوشه ای که در زیبایی، عطر و تنوع رنگ بی نظیر هستند، گل سنبل می باشد. پرورش این گل در خانه و در گلدان به سادگی امکان پذیر بوده و پرورش آن لذت و جذابیت فراوانی به همراه دارد. پیاز سنبل جزء پیازهای بهاری بوده و علاقه زیادی به سرما دارد. به همین دلیل آن را در اواخر پاییز و اواسط زمستان می کارند.

با خرید پیاز سنبل و کاشت به موقع آن و با آغاز فصل بهار، باغ و باغچه شما پر از گل های زیبا و خوش عطر آن خواهد شد. برای رشد کامل این گل، گیاه را در جایی پر نور قرار دهید. نور آفتاب برای آن عالی است اما نور مصنوعی نیز به رشد آن کمک زیادی خواهد کرد.

در زمان خرید پیاز سنبل توجه داشته باشید که محصولی سالم و بدون عیب انتخاب کنید.

ویژگی های پیاز گل مرغوب

برای خرید پیاز گل و برای داشتن یک باغچه پرگل، بایستی پیاز گل مرغوب باشد. تشخیص کیفیت پیاز از روی ظاهر آن کار دشواری است. در زمان خرید پیاز گل نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • برای خرید پیاز گل، بذر، نهال و هر گیاه باغی دیگر به سراغ فروشگاه های معتبر و فروشندگان با سابقه بروید.
  • پیاز گل مرغوب فاقد هر گونه ترک و خرابی بوده و ظاهری تازه و سالم دارد.

3

4

 گل سنبل و پیاز آن

خرید پیاز گل به صورت اینترنتی و با کمترین هزینه

چنانچه برای خرید پیاز سنبل و مریم، در جستجوی فروشگاه مطمئن و معتبری هستید، به ما اعتماد کنید. تیم متخصص و طبیعت دوست ما همه تلاش خود را برای زیبا نگه داشتن زمین کرده و در نظر دارد پیاز گل مرغوب و سالمی را در اختیار طبیعت دوستان قرار دهد.

نازبو به آدرس  https://www.nazboo.comیه عنوان یکی از بزرگترین بازارهای اینترنتی فروش گل و گیاه، بذر و پیاز گل، محصولات با کیفیت و مرغوب خود را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. تنها کافی است به وب سایت ما سری زده، برای خرید پیاز مریم، سنبل و یا هر گیاه دیگر اقدام نموده و ثبت سفارش کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها