|

10 تا از بهترین رستوران های کوش آداسی را بشناسید

با سفر به شهرهای مختلف ترکیه می‌توانید انواع غذاهای سنتی و خوشمزه این کشور را در بهترین رستوران‌ها نوش جان کنید.

10 تا از بهترین رستوران های کوش آداسی را بشناسید

غذا خوردن در رستوران‌های مختلف، یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های سفر است. کشور ترکیه یکی از همسایگان ایران است که اشتراک‌های بسیاری با ما دارد و ذائقه غذایی مشابه نیز یکی از همین نقاط مشترک محسوب می‌شود. با سفر به شهرهای مختلف ترکیه می‌توانید انواع غذاهای سنتی و خوشمزه این کشور را در بهترین رستوران‌ها نوش جان کنید.

کوش آداسی یکی از قدیمی‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای ترکیه است که تعداد بسیاری از ایرانیان آن را برای سپری کردن تعطیلات نوروزی یا تابستانی انتخاب می‌کنند. در این مقاله به معرفی تعدادی از مشهورترین رستوران‌های این شهر می‌پردازیم. اگر می‌خواهید 10 تا از بهترین رستوران های کوش آداسی را به خاطر داشته باشید، این متن برای شما نوشته شده است.

1. امتحان بهترین غذاهای ایتالیایی در رستوران ماری کوش آداسی

رستوران ماری (Mare Restaurant and Bistro) یک مکان دنج و با اصالت است که بیش از 3 دهه از فعالیت آن می‌گذرد. در این رستوران انواع غذاهای دریایی، استیک و غذاهای باربیکیو برای مشتریان سرو می‌شود. ماری چندین بار به‌عنوان بهترین رستوران در کوش آداسی شناخته شده است. محیط گرم و صمیمی و غذاهای لذیذ و منحصربه‌فرد، از دلایل موفقیت این رستوران در شهر کوش آداسی هستند. رستوران ماری همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 12 بامداد باز است. در تور کوش آداسی نوروز 1402 این رستوران را از یاد نبرید.

 

غذاهای ایتالیایی در رستوران ماری کوش آداسی

 

2. رستوران کیوی؛ غذاهای لذیذ در کنار منظره‌ای آرامش‌بخش

رستوران کیوی (Kiwi Restaurant) یکی دیگر از مکان‌هایی است که می‌توانید در کنار دریا از غذا و نوشیدنی خود لذت ببرید. این رستوران مشرف به ساحل بانوان است و غذاهای دریایی آن بسیار مشهور هستند؛ البته انواع غذاهای گوشتی و پیتزا نیز در رستوران کیوی طبخ می‌شوند. اگر به دسرهای خوشمزه، نوشیدنی‌های رنگارنگ و صبحانه لذیذ نیز علاقه‌مند هستید، کیوی شما را ناامید نخواهد کرد.

رستوران کیوی همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 2 بامداد باز است. اگرچه قیمت این رستوران کمی بالاتر از حد متوسط است؛ اما ارزشش را دارد.

3. خوشمزه‌ترین کباب‌های کوش آداسی در کبابی حسن کولجو اوغلو

شاید با شنیدن نام کبابی حسن کولجو اوغلو (Hasan Kolcouglu) خاطره رستوران‌های بی‌کیفیت در ذهن شما زنده شود؛ اما این کبابی در هتل افه بوتیک واقع شده است و فضای بسیار لوکس و زیبایی دارد. البته شهرت کبابی حسن کولجو اوغلو فقط به دلیل ظاهر شیک و چشم‌انداز فوق‌العاده آن نیست؛ بلکه کباب‌های این رستوران طعم بی‌نظیر و بسیار خوشمزه‌ای دارند.

ممکن نیست ایرانی باشید و علاقه‌ای به کباب نداشته باشید. در سفر به کوش آداسی، حتما انواع کباب‌های رستوران حسن کولجو اوغل را امتحان کنید تا لذت سفر برایتان دوچندان شود.

1

کباب های کوش آداسی

 

4. رستوران اوستا کاظم با بهترین منوی دریایی

اوستا کاظم یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های کوش آداسی است که بهترین غذاهای دریایی را برای مشتریان سرو می‌کند. ماهی کباب‌های این رستوران بی‌نظیر هستند و در سرتاسر کوش آداسی طرفداران خاص خود را دارند. رستوران اوستا کاظم پس از گذشت 60 سال، همچنان بسیار محبوب است و کیفیت بالایی دارد. رفتار صمیمی کارکنان، خدمات‌رسانی سریع و غذاهای خوشمزه، از دلایل شهرت این رستوران به شمار می‌روند. اگر با تور نوروز برسام سیر به کوش آداسی سفر کردید، حتما خود را به یک ماهی کبابی بی‌نظیر در رستوران اوستا کاظم دعوت کنید.

5. ترانچه استیک هاوس؛ اولین خانه استیک کوش آداسی

ترانچه (Tranche)، اولین خانه استیک در کوش آداسی است؛ البته در حال حاضر در میان برترین استیک هاوس‌های کوش آداسی در رتبه چهارم قرار دارد. ترانچه هم به‌عنوان رستوران و هم کافه فعالیت می‌کند و نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای نیز دارد. ظاهر غذاهای این رستوران نیز به خوبی طعم آن‌ها است. اگر به گوشت علاقه‌مند هستید، در سفر به کوش آداسی این مکان را از یاد نبرید. رستوران ترانچه در ستور مارینا واقع شده است و منظره بسیار زیبایی پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. در تور کوش آداسی حتما یک وعده غذایی در رستوران ترانچه نوش جان کنید.

 

6. کازابلانکا؛ یکی از سرگرم‌کننده‌ترین رستوران‌ها در کوش آداسی

وقتی صحبت از بهترین رستوران‌های کوش آداسی باشد، از یاد بردن رستوران کازابلانکا (Casablanca) کار بسیار دشواری است. این مکان یکی از پرشورترین رستوران‌های در کوش آداسی است که موسیقی زنده و کوکتل‌هایش شهرت فراوانی دارد. تنوع غذایی در کازابلانکا بسیار بالا است و همین مسئله انتخاب را سخت می‌کند. شما می‌توانید از کتاب ترکی تا فست فود را در منوی این رستوران پیدا کنید. اگر به‌دنبال یک رستوران باکیفیت، با محیطی صمیمی و سرگرم‌کننده در مرکز کوش آداسی هستید، کازابلانکا بهترین گزینه است.

7. یک صبحانه سنتی بی‌نظیر در کیرازلی کوی سفرسی

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم در ترکیه است و معمولا در روزهای تعطیل بسیار مفصل سرو می‌شود. کیرازلی کوی سفرسی (Kirazli Koy Sofresi) یکی از مشهورترین مکان‌ها برای نوش جان کردن یک صبحانه سنتی و عالی است. البته این رستوران سرویس نهار و شام نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد؛ اما صبحانه آن چیز دیگری است.

خوردن صبحانه در محیطی دوستانه با چشم‌انداز طبیعت، اشتهایتان را حسابی تحریک می‌کند. نکته جالب اینجاست که می‌توانید برای وعده صبحانه هرچیزی که دوست دارید سفارش دهید. مربا، زیتون، سبزیجات، تخم مرغ و شیرینی از اصلی‌ترین گزینه‌های یک صبحانه مفصل در کشور ترکیه هستند.

رستوران کیرازلی همه روزه به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت 9 صبح تا 10 شب آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است. در سفر به کوش آداسی، لذت خوردن صبحانه در این مکان بی‌نظیر را از خود دریغ نکنید.

2

صبحانه در رستوران کیرازلی کوی سفرسی

 

8. رستوران سارای؛ منوی بین‌المللی به همراه موسیقی زنده

رستوران سارای (Saray Restaurant) در یکی از محله‌های قدیمی کوش آداسی به نام جامی کبیر واقع شده است. انواع غذاهای سنتی ترکی، غذاهای دریایی، غذاهای هندی، غذاهای چینی و بسیاری غذای مختلف در منوی این رستوران به چشم می‌خورد. یکی از نقاط قوت رستوران سارای این است که منوی جداگانه‌ای نیز برای کودکان دارد. در حقیقت غذاهای این رستوران مناسب همه ذائقه‌ها و سلیقه‌ها هستند. جالب است بدانید که شاه میگو، اسپاگتی بلونز و استیک از خوشمزه‌ترین غذاهای این رستوران هستند و طرفداران بسیاری دارند.

حیاط سرسبز و زیبای این رستوران به همراه موسیقی زنده یک فضای فرح‌بخش ایجاد کرده و باعث جذب مشتریان می‌شود. این رستوران همه روزه از ساعت 9 صبح تا 3 بامداد باز است.

9. رستوران توکی؛ بهترین مکان برای عاشقان ساندویچ

در فهرست بهترین رستوران‌های کوش آداسی، قطعا جای رستوران توکی (Tuki Restaurant) خالی است. این رستوران نه فقط بهترین مکان برای عاشقان ساندویچ است؛ بلکه ساندویچ‌های بسیار جذاب و متفاوتی به مشتریان عرضه می‌کند.

مشهورترین ساندویچ توکی در کنار انواع همبرگر، نان تست و سیب زمینی، ساندویچی به نام کارسافلی است. این ساندویچ از سوسیس، سیب زمینی سرخ شده، پنیر چدار، خیارشور، گوجه فرنگی و سس کچاپ و مایونز تهیه می‌شود و طعم بسیار خوبی دارد. البته اگر ورژن اصلی کارسافلی را دوست نداشته باشید، می‌توانید گزینه‌های دیگر که شامل تخم مرغ، گوشت و کالباس هستند را امتحان کنید.

رستوران متفاوت توکی در منطقه کمال آریکان، خیابان چاعلایان واقع شده و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد آماده عرضه خدمات به مشتریان است. مطمئن باشید که امتحان ساندویچ‌های خاص و خوشمزه این رستوران خالی از لطف نیست.

 

10. رستوران مزگیت؛ مکانی بهشتی در قلب کوش آداسی

اگر به‌دنبال یک مکان رویایی با منظره مارینا هستید که غذای خود را در آنجا نوش جان کنید، رستوران مزگیت (Mezgit Reataurant) کاملا مناسب شما است. این مکان همه انتظارات شما از یک رستوران را برآورده می‌کند. خدمات عالی، کیفیت بالا و طعم مطلوب غذاها از ویژگی‌های اصلی مزگیت هستند.

در رستوران مزگیت انواع غذاهای دریایی و بین‌المللی طبخ می‌شوند. اگرچه این رستوران با ماهی‌های خود به شهرت رسیده است؛ اما غذاهای گیاهی آن نیز بسیار خوشمزه است. مزگیت در محله ترکمن، بلوار آتاتورک واقع شده و از ساعت 11:30 صبح تا 12 بامداد آماده عرضه خدمات به مشتریان است.

سفری فراموش نشدنی به کوش آداسی، با تورهای برسام سیر

در مقاله «10 تا از بهترین رستوران های کوش آداسی را به خاطر داشته باشید»، تعدادی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های این شهر را به شما عزیزان معرفی کردیم. در صورت سفر به شهر تاریخی و زیبای کوش آداسی می‌توانید به این لیست مراجعه کرده و با نوش کردن غذا در این رستوران‌ها لذت سفر را دوچندان کنید.

آژانس برسام سیر با عرضه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری همواره به فکر جلب رضایت مشتریان خود است. با خرید انواع تورهای داخلی و خارجی از سایت این مجموعه، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان حاضر در برسام سیر در ارتباط باشید. بهترین قیمت تورهای نوروزی خارجی، رزرو هتل خارجی در تمامی شهرها را با برسام سیر آریا (www.barsamseyr.com) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:برسام سیر آریا|www.barsamseyr.com

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها