|

گل فروشی اینترنتی بوی گل ، جایی برای خاص پسند ها

بوی گل به عنوان اولین و بزرگ ترین آموزشگاه گل آرایی در ایران با داشتن 3 شعبه در تهران در راستای توسعه خدمات خویش بعد از 7 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش گل آرایی ، موفق به راه اندازی بزرگترین گل فروشی اینترنتی کشور شد

بوی گل به عنوان اولین و بزرگ ترین آموزشگاه گل آرایی در ایران با داشتن 3 شعبه در تهران در راستای توسعه خدمات خویش بعد از 7 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش گل آرایی ، موفق به راه اندازی بزرگترین گل فروشی اینترنتی کشور شد . در این گل فروشی آنلاین بیش از 150 گل آرا خبره فعالیت می کنند که همگی زیر نظر این آموزشگاه به شکل کاملا حرفه ای آموزش دیده اند . به عبارتی گل فروشی آنلاین بوی گل ، اولین گل فروشی اینترنتی کشور است که تمامی کادر آن را بهترین گل آرا های کشور تشکیل داده اند .

گل فروشی آنلاین

سفارش انواع باکس گل

سفارش باکس گل

گل فروشی آنلاین بوی گل با داشتن بهترین و زبده ترین تیم گل آرایی کشور ، آماده ارایه انواع باکس گل با مرغوب ترین گل ها و زیبا ترین سبک ها است . یکی از نکات بسیار جذاب باکس گل های بوی گل بهره گیری از انواع بادکنک آرایی های خاص است . در خرید باکس گل های بوی گل از انواع بادکنک های شفاف و مات استفاده شده است تا ظاهر بسیار جذاب تری داشته باشند . درحال حاضر ترکیب گل  و بادکنک را می توانید از گل فروشی آنلاین بوی گل تهیه نمایید .

چرا خرید گل را به شکل اینترنتی از بوی گل انجام بدیم ؟

یکی از راه های ساده و سریع برای تهیه گل ، خرید اینترنتی آن است . امروزه با وجود ترافیک و مشغله های کاری متعدد ، دیگر زمانی برای رجوع به گل فروشی ها و صبر کردن برای آماده شدن کار شما نیست. بنابر این راهکار سریع و ساده خرید گل به صورت آنلاین است . شاید در زمان های گذشته خرید از گل فروشی راهکار مناسبی بود . اما با وجود پیشرفت های اخیر اینترنت و امکان خرید بدون حضور شما ، قطعا گل فروشی اینترنتی بهترین راه حل است .

گل فروشی آنلاین بوی گل بهترین گل ها را در اختیار شما قرار می دهد

گل فروشی آنلاین بوی گل تمامی گل های خود را از بهترین گلخانه های کشور دریافت می کند . به عبارتی ما به شما تضمین بهترین و مرغوب ترین گل ها را خواهیم داد . گل فروشی آنلاین بوی گل با خرید گل خویش از محلات ، خیال شما را از بابت تازگی گل ها راحت می کند .

بهره گیری از بهترین متریال ها

گل فروشی آنلاین بوی گل با بهره گیری از بهترین متریال ها ، زیبا ترین و با کیفیت ترین باکس ها را برای شما ارسال می کند . این کیفیت فقط باکس گل نیست بلکه شامل سبد گل ، کاغذ های ضد آب وارداتی ، ربان های با کیفیت و خارجی و ... می شود که قطعا می تواند لبخند رضایت را برای لب های شما قرار دهد .

ارسال گل به شهرستان ها

بوی گل با داشتن بزرگ ترین جامعه گل آرایی در کشور عزیزمان ایران ، آماده دریافت سفارش گل از سرتاسر کشور است . ما با داشتن نمایندگانی در تمامی استان ها ، آماده ارسال گل به تمامی شهرستان ها هستیم . یکی از دغدغه هایی که معمولا مشتریان ما در شهرستان دارند . کیفیت گل و مرغوبیت و کیفیت بالا متریال است . بهتر است بدانید که تیم کنترل کیفیت بوی گل با بررسی دقیق کالا های ارسالی خیال شما را این بعد نیز راحت کرده است .

ارسال گل به خارج از کشور

بوی گل با توانایی ارسال گل به خارج از کشور بار دیگر خیال شما را آسوده کرده است . اگر عزیزانی را در خارج از ایران دارید که می خواهید خوشحالشان کنید . چه چیز بهتر از گل های تازه و با طراوت که حال هر کسی را می تواند خوب کند . همین حالا از گل های آماده ما برای ارسال به خارج از ایران دیدن کنید . بوی گل اماده خدمت رسانی به شما عزیزان دل است .

خدمات گل آرایی سازمانی بوی گل

اگر به دنبال راهکار های سازمانی برای خرید گل و گیاه هستید . بوی گل با داشتن تیمی خبره آماده خدمت رسانی به شما است . بوی گل درحال حاضر به شرکت های بزرگی به مانند ایرانسل ، همراه اول ، روزنامه آرمان امروز و ... درحال همکار است . شما نیز می توانید یکی از شرکا مطمئن و همراه ما باشید . ما با ارایه مرغوب ترین و با کیفیت ترین گل ها میتوانیم میزبان خوبی برای شما باشیم .

سفارش تاج گل در بوی گل

یک دیگر از انواع سفارش که بسیار پرطرفدار است . سفارش تاج گل از بوی گل است . خرید تاج گل همیشه نشان دهنده شوکت و عظمت است . معمولا خرید تاج گل نشان برای کسی نشان دهنده میزان عمق ارتباط با او است . اگر به دنبال نشان دهنده عمق ارتباط خود در یک مراسم ختم و عزاداری هستید . چه چیز بهتر از خرید تاج گل های چند طبقه بوی گل ؟! همین حالا دست به کار شوید .

آموزش گل آرایی در آموزشگاه بوی گل

خرید باکس گل

یکی دیگر از مواردی که در بوی گل می توانید استفاده کنید . یادگیری گل آرایی است . بوی گل برای توسعه جامعه گل آرا خویش آماده آموزش گل آرایی به صورت کاملا حرفه ای است . به صورتی که بعد از یادگیری گل آرایی امکان کارورزی و استخدام را برای شما به ارمغان آورده است . بوی گل با داشتن بهترین اساتید گل آرایی ایران همیشه آماده آموزش گل آرایی در بالاترین سطح است . پس منتظر چی هستید ! همین حالا هنر گل آرایی را آموزش ببینید و از آن کسب درآمد عالی کنید .

چگونه سفارش ثبت کنیم ؟

وارد سایت ما به نشانی /https://booyegol.shop/Flower-category/flower-box شوید . در دسته بندی های ما نمونه کار مورد علاقه خود را انتخاب کنید . سپس هزینه آن را پرداخت کنید . حال منتظر ارسال گل خود به منزل باشید . گل فروشی اینترنتی بوی گل بزودی سفارش شما را ارسال خواهد کرد . برای پیگیری از طریق پروفایل خود اقدام نمایید .

راه های ارتباطی با بوی گل

برای ارتباط با بوی گل می توانید با شماره تماس 02128424059 تماس بگیرید و داخلی فروشگاه اینترنتی بوی گل را انتخاب کنید . کارشناسان ما آماده مشاوره و راهنمایی شما به بهترین شکل ممکن هستند . ضمنا اگر به دنبال فعالیت های ما در شبکه های اجتماعی هستید . حتما نام بوی گل را در اینستاگرام جست و جو کنید و صفحه ما را برای دیدن جدید ترین نمونه کار های گل آرایی دنبال کنید .

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها