|

10 نکته طلایی در خرید باکس گل

گل ها هدیه ای عالی برای مناسبت های خاص هستند. قرن‌های زیادی مردان به زنان گل هدیه می‌دادند.

10 نکته طلایی در خرید باکس گل

گل ها هدیه ای عالی برای مناسبت های خاص هستند. قرن‌های زیادی مردان به زنان گل هدیه می‌دادند. از یونانیان باستان که معتقد بودند شکوفه ‌های زیبا زبان خدایان است گرفته تا ویکتوریایی‌های منطقی که فکر می‌کردند یک دسته گل با دقت چیده شده تنها راه بیان احساسات است. البته همه ما می دانیم که دریافت گل فوق العاده است، اما خرید گل کار دشواری است. این نیاز به فکر، احساسات و ارتباط دارد. بنابراین چگونه می توانید گل های مناسب را برای شخص خاص خود انتخاب کنید؟

باکس گل یک ایده عالی برای هدیه به عزیزان زندگی شما محسوب می شوند؛ چرا که دارای ظاهری شیک و لاکچری بوده و تنوع زیادی دارد.

چیدمان زیبای گل ها با عطری دلنشین، راه بسیار خوبی برای نشاندن لبخند روی صورت افراد و در عین حال ایجاد شادی در زندگی آن ها است.

در حالی که مراجعه به یک گل فروشی محلی مطمئناً یکی از راه های خرید گل شما است، اغلب مشتریان ترجیح می دهند گل های خود را به صورت آنلاین سفارش دهند تا هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی کنند. اگر شما یکی از آن مشتریان هستید، ممکن است به دنبال نکات سفارش آنلاین گل باشید. در مورد خرید باکس گل به صورت اینترنتی، در ادامه نکات و ترفندهای مفیدی را مطرح کرده ایم که چگونه از تجربه سفارش آنلاین خود نهایت استفاده را ببرید.

ما به شما کمک میکنیم تا پیامی که میخواهید به مخاطبتان بفرستید را به خوبی از طریق گل ها ارائه دهید.

گل برای گفتن متاسفم

به جرات می توان گفت که این ترفند در طول سال ها برای بسیاری از افراد کارآمد بوده است و احتمالاً همیشه خواهد بود. هیچ چیز به اندازه یک باکس گل مناسب برای عذرخواهی کردن کمک نمی کند.

رزهای سفید به معنی "من لایق تو هستم" میباشند. با هدیه دادن باکس گلی که شامل رز های سفید باشد برای ابراز پشیمانی مناسب بوده و میتوانید دل مخاطب تان را دوباره بدست آورید.

باکس گل برای نشان دادن اهمیت زیاد فرد در زندگی شما

یک باکس گل به خودی خود، بهترین راه برای نشان دادن میزان اهمیت فرد برای شماست. اما سوال بسیاری از مشتریان این است که چه نوع گلی این احساس را ایجاد میکند؟ تقریباً هر جعبه گل زیبایی با هر رنگ گلی این کار را انجام می دهد. توصیه ی ما تهیه گل رز صورتی، بنفش و قرمز است تا حس عاشقانه را به شخص مورد نظر منتقل کند.

گل مناسب ولنتاین:

یکی از قدیمی ترین سنت های گل دادن، روز ولنتاین است. این بدان معناست که احتمالاً روز عشق میخواهید خاصترین و باشکوه ترین گل را تقدیم شریک زندگی تان کنید. بهترین گل برای ولنتاین رز قرمز همراه با شکلات و عروسک است که احساس تجمل و عاشقانه را ایجاد میکند.

جعبه گل مناسب تولد:

گل جز منحصر بفرد ترین هدیه ها برای تولد محسوب می شوند؛ چرا که اکثر افراد وسیله یا وجه نقدی را در روز تولد تقدیم فرد می کنند. در اینطور مواقع گل خاصترین هدیه است و حس فوق العاده ای را به گیرنده منتقل میکند؛ چرا که گل، طبیعت را وصف میکند و ارتباط مستقیمی با چاکراه قلب انسان دارد.

مناسبترین باکس گل برای تولد، میتوانند ترکیبی از هر رنگی باشد؛ به خصوص رنگ مورد علاقه فرد موردنظر. ترکیب باکس گل و بادکنک، هیجان انگیز است. اگر هدیه جداگانه ای دارید، میتوانید هدیه خود را به گلفروشی دهید تا در میان گل ها قرار دهد تا سورپرایز شما را چندین برابر کند.

 

2

گل برای سالگرد ازدواج:

سالگرد یک مناسبت ویژه است. یک باکس گل تازه و لاکچری با گل های شاداب نشان می دهد که آن لحضه چقدر برای شما ارزش داشته است. با رایحه ها و رنگ های خاص که سال به سال خاطران لحضه خاص شما را زنده میکند.

چه نوع گلی هدیه دهیم؟

در اینجا بهترین گل ها را که برای خانم ها و آقایان جوان مناسب هستند، معرفی کرده ایم:

گل رز، آفتابگردان، گل مینا، آلستر ها، ژیپسوفیلا، نیلوفر ها، گل پیونی، نرگس، رنبق، میخک و لاله ها.

باکس گل برای چه مناسبت هایی مناسب است؟

احساسات زیادی وجود دارد که می توان با یک بامس گل با شکوه منتقل کرد. در ادامه فقط چند مناسبت مهم و رایج را بررسی میکنیم.

  • رمانتیک بودن: هیچ راهی بهتر از ارائه یک باکس گل زیبا برای نشان دادن احساس رمانتیک شما وجود ندارد.
  • برای تشویق: یکی از تاثیرگذارترین زمان‌ها برای دریافت گل زمانی است که احساس کسلی و ناامیدی دارید. با ارسال یک جعبه گل مجلل، می توانید نشاط و امید را به مخاطبتان منتقل کنید.
  • برای تبریک: هیچ چیز مثل یک هدیه زودگذر با کیفیت استثنایی خوب عمل نمیکند. گل ها در این بخش امتیاز بالایی کسب می کنند.
  • برای آرزوی موفقیت: ارسال گل قبل از یک روز دشوار، روحیه را تقویت می کند و نشان می دهد که مطمئن هستید که او می تواند برنده شود.

 

3

چرا باکس گل بخریم:

یکی از آخرین ترندها که صنعت گل ارائه کرده، جعبه گل است.

ما دلایلی را فهرست کرده ایم که چرا باکس گل راهی عالی و مطمئن برای ارسال به عزیزانتان است:

تطبیق پذیری:

آیا تا به حال درگیر این قضیه شده اید که کدام هدیه برای هر مناسبت، مناسب ترین است؟ از جمله مزیت های خرید جعبه گل این است که چه روز مادر باشد و چه عروسی یک دوست صمیمی، شکل و شمایل یک باکس گل مناسب بوده و یک هدیه عالی محسوب میشود.

شخصی سازی:

بدون شک، گل ها راه بسیار خوبی برای ابراز عشق و علاقه شما نسبت به شخص خاص هستند. اگر به دنبال گفتن «دوستت دارم» یا «متاسفم» هستید، می‌توانید انواع مختلف گل‌ها را با هم ترکیب کنید تا به شما در بیان احساساتتان کمک کند.

دلگرم کننده:

گل ها روز بدخلق ترین افراد را هم به خوبی میسازد. رنگ‌، عطر و شادابی آن‌ها تنها برخی از دلایلی است که باعث می‌شود افراد هنگام دریافت ‌گل، لبخند بزنند.

جلوه بخشیدن به هر فضایی

جای تعجب نیست که مجموعه ای از گل های رنگارنگ یک گزینه عالی برای تمام قسمت های خانه است. ترکیب رنگ‌ها و رایحه‌های پر جنب و جوش گل، همه را مجذوب خود می‌کند و در عین حال به انها آرامش را هدیه می دهد. با قرار دادن آنها در فضای مورد نظر، شادی را افزایش دهید.

نگهداری کم

یک تصور غلط رایج این است که مراقبت از گل ها دردسرساز است. در صورتی که باید بدانید گیرنده شما میتواند حداقل یک هفته از هدیه خود لذت ببرد. هنگامی که هدیه خود را می فرستید، به مخاطبتان بگویید که باید هر از چند گاهی کمی آب به اسفنج باکس گل داده شود. آنها همچنین باید گل را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارند و در جای خشک و خنک نگهداری کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها