|

مناطق مختلف مشهد را بهتر بشناسید!

اگر شما هم قصد سفر به مشهد دارید، بهتر است پیش از خرید بلیط هواپیما و رزرواسیون هتل یا اجاره سوئیت در مشهد، مناطق مختلف این شهر را بشناسید

مناطق مختلف مشهد را بهتر بشناسید!

شهر مشهد به دلیل موقعیت مذهبی، همیشه مسافران زیادی را به سوی خود جذب کرده‌است و یکی از قطب‌های گردشگری و زیارتی ایران به حساب می‌آید. اگر شما هم قصد سفر به مشهد دارید، بهتر است پیش از خرید بلیط هواپیما و رزرواسیون هتل یا اجاره سوئیت در مشهد، مناطق مختلف این شهر را بشناسید تا بتوانید در منطقه‌ای مناسب مستقر شوید. سفرمارکت در این مطلب سعی دارد مناطق مختلف شهر مشهد را به شما مسافران عزیز معرفی کند.

 

 

در شلوغی های مشهد یک محله آرام را انتخاب کنید!

همه می‌دانند که شهر مشهد شهر شلوغی به حساب می‌آید؛ این به دلیل مسافرانی است که در همه ماه‌های سال به مشهد می‌آیند. شاید شما بخواهید برای رزرو هتل یک محله آرام و دور از شلوغی‌های شهر را انتخاب کنید. محله‌های آرام و خلوت مشهد را می‌توان خیابان‌های ابوذر غفاری، ناصر خسرو، ملاصدرا و بابک معرفی کرد که همگی در محله احمدآباد مشهد قرار دارند. همچنین خیابان‌های معاد و عدل، بلوار فرهنگ، بلوار وکیل‌آباد، بلوار باهنر و بلوار هاشمیه، همگی از محله‌های خلوت مشهد به حساب می‌آیند.

 

مناطق نزدیک به حرم، انتخاب اول مسافران!

اکثر مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند در واقع قصد زیارت حرم امام رضا(ع) را دارند، به همین دلیل است که هتل‌های نزدیک به حرم اولین انتخاب آنها خواهد بود. اگر به دنبال رزرو آنلاین هتل در یکی از محله‌‌های نزدیک به حرم هستید بهتر است که ابتدا خیابان‌های اطراف حرم را بشناسید. باید بدانید که چهار خیابان اصلی در مشهد وجود دارد که به حرم منتهی می‌شود این چهار خیابان عبارت‌اند از: خیابان طبرسی، خیابان شیرازی، بلوار امام رضا و خیابان نواب صفوی. خوشبختانه هتل‌های زیادی در این چهار خیابان وجود دارد؛ شما می‌توانید هتل مدینه‌الرضا واقع در خیابان شیرازی یا هتل رز درویشی واقع در بلوار امام رضا(ع) را انتخاب نمایید. بهتر است پیش از رزرو بلیط هواپیما مشهد سفرمارکت، لیست هتل‌ها را در وبسایت سفرمارکت مشاهده و مقایسه کنید و هتل مورد نظر خود را از طریق ارزان‌ترین وبسایت، رزرو نمایید.

نزدیک مراکز خرید مشهد بمانید!

اگر قصد شما از سفر به مشهد، خرید و پاساژگردی است و دوست دارید اوقاتی از روز را به چرخیدن در مراکز خرید مشهد بپردازید، بهتر است بدانید که در مشهد می‌توان به دو نوع مراکز خرید پا گذاشت:

۱-مراکز خرید و مجتمع های تجاری لوکس مشهد

اگر می‌خواهید در نزدیکی مراکز خرید لوکس مشهد اقامت کنید بهتر است هتل های مشهد را در خیابان های زیر بررسی نمایید:

بلوار خیام در نزدیکی مجتمع تجاری الماس شرق و مجتمع تجاری وصال.

خیابان هفت تیر در نزدیکی مرکز خرید آرمیتاژ مشهد.

بلوار فردوسی در نزدیکی مرکز خرید پروما.

بلوار دانشگاه در نزدیکی برج تجاری آلتون.

بلوار جانباز در نزدیکی مجتمع کیان سنتر مشهد.

برای رزرو هتل مشهد در نزدیکی مراکز خرید می‌توانید یکی از هتل‌های خانه سبز، هتل هما یا هتل تارا مشهد را انتخاب کنید.

 

۲-مراکز خرید و بازارهای سنتی مشهد

بازارهای سنتی مشهد عطر و بوی خاصی دارند. در این بازارها همه‌چیز پیدا می‌شود، قیمت کالاها در بازارهای سنتی ارزان‌تر است و حالت نوستالژیک آنها باعث می‌شود خیلی از افراد علاقه‌مند به رزرو هتل مشهد در نزدیکی بازارهای سنتی باشند. در این صورت سفرمارکت به شما توصیه می‌کند که یکی از خیابان‌های زیر را برای رزرو هتل یا اجاره سوئیت در مشهد انتخاب کنید:

خیابان نواب صفوی در نزدیکی بازار امین مشهد.

بلوار مصلی در نزدیکی بازار مولوی مشهد.

میدان هفده شهریور در نزدیکی بازار هفده شهریور.

میدان بیت المقدس در نزدیکی بازار رضا.

چهارراه شهدا در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد.

همچنین شما برای نزدیکی به مراکز خرید و بازارهای سنتی مشهد می‌توانید یکی از هتل‌های نزدیک به حرم را انتخاب کنید زیرا این بازارها در نزدیکی حرم نیز وجود دارند. هتل های تارا، الماس و قصر همگی به این بازارها نزدیک هستند.

در کل می‌توان بلوار جانباز، بلوار سجاد، خیابان احمدآباد، بلوار امامت و میدان دکتر شریعتی مشهد را از جمله محله‌هایی به حساب آورد که به مراکز خرید مشهد نزدیک هستند همچنین خیابان‌های نزدیک به حرم نیز شامل بازارهای سنتی مشهد می‌شوند.

محله ای را انتخاب کنید که به همه جا راه داشته باشد!

مسافران زیادی برای سفر به مشهد، ماشین شخصی را انتخاب می‌کنند اما بسیاری از مسافران، ترجیح می‌دهند با بلیط هوایی مشهد یا خرید بلیط قطار مشهد، سفر کنند. افرادی که با یکی از این راه‌ها به مشهد می‌روند باید در محلی ساکن شوند که دسترسی خوبی و وسایل نقلیه عمومی داشته باشد. به همین دلیل سفرمارکت لیستی از بهترین محله‌ها با بالاترین دسترسی شهری را برای شما عزیزان فراهم کرده‌است؛ بلوار امامت، جلال آل احمد، دانش‌آموز، سیدرضی، دانشجو، با هنر، کوثر شمالی، هاشمیه، هفت تیر، صیاد شیرازی و هنرستان، همگی از بلوارها و محله‌هایی هستند که سکونت در آنها باعث دسترسی آسان شما به بقیه نقاط شهر مشهد می‌شود. البته شاید شما بخواهید با تهیه تور مشهد به این شهر سفر کنید در این صورت بسیاری از مشکلات حمل و نقل برای شما حل خواهد شد و شما می‌توانید پس از ‌خرید تور مشهد با خیال راحت به همراه تور و لیدر خود به مناطق مختلف مشهد بروید.

3333

 

بالاشهر مشهد، لوکس و راحت!

پس از تهیه بلیط هواپیما مشهد چه می‌کنید؟ شاید بخواهید به دنبال یک محل لوکس و دلچسب برای رزرو هتل در مشهد بگردید! در این صورت باید به سراغ یکی از محله‌های بلوار سجاد، بلوار هاشمیه و یا محله احمدآباد بروید.

بلوار سجاد از محله‌های لوکس و مرفه نشین مشهد است، در این محل می‌توانید فروشگاه‌های برند مشهد را پیدا کنید، بلوار سجاد به دلیل نزدیکی به باغ فدک، ‌آب و هوای خوبی دارد اما در اکثر روزهای سال در این محل شاهد ترافیک هستیم.

بلوار هاشمیه مشهد نیز یک محله لوکس و مرفه‌نشین است. بلوار هاشمیه در نزدیکی پارک کوهستانی خورشید قرار گرفته است و همچنین به مجتمع‌های تجاری آرتیماژ ‌و برج باران نیز نزدیک است پس اگر دوست دارید پس از خرید بلیط پرواز مشهد، در یک محله لوکس اسکان پیدا کنید، این محل، انتخاب خوبی خواهد بود.

مناطق ارزان مشهد!

اکثر مسافرانی که یک یا دو روزه سفر می‌کنند و همچنین بلیط هواپیما مشهد تهران را هم تهیه کرده‌اند، به دنبال یک محل ارزان برای اجاره سوئیت یا رزرواسیون هتل در مشهد می‌گردند. اگر به دنبال یک محل ارزان می‌گردید می‌توانید خیابان دانش، امام رضا یا توحید و طبرسی را انتخاب کنید. در کل بهتر است بدانید در نزدیکی حرم، هتل‌های ارزان زیادی وجود دارد که می‌توانید هر یک از آنها را رزرو نمایید.

 

چه طور با سفرمارکت همه‌چیز را ارزان‌تر و آسان‌تر کنیم؟

شما می‌توانید با استفاده از خدمات سفرمارکت، هم ارزان‌تر سفر کنید و هم راحت‌تر به خرید بلیط هواپیمای مشهد و رزرو هتل در مشهد بپردازید. با ورود به سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید پرواز مورد نظر خود را از سایت‌های متفاوت مشاهده و مقایسه نمایید و ارزان‌ترین پیشنهاد را خریداری کنید. اگر به دنبال سفری ارزان‌تر هستید می‌توانید با تهیه بلیط هواپیمای مشهد لحظه آخری در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

همچنین در رزرواسیون هتل یا اجاره سوئیت در مشهد نیز می‌توانید با همین روش عمل کنید تنها باید مقصد سفر و تاریخ سفر خود را وارد نمایید و سپس می‌توانید از بین گزینه‌های متفاوتی که سفرمارکت برای شما جستجو کرده‌است بهترین و ارزان ترین سایت را برای رزرو هتل انتخاب کنید.

از طرفی اگر قصد خرید تور مشهد را داشته باشید می‌توانید با جستجو در سفرمارکت لیست تمامی تورها را از مبدأ های متفاوت ببینید و از میان آنها انتخاب نمایید در ضمن با انتخاب تور لحظه آخری مشهد می‌توانید سفری ارزان‌تر را تجربه کنید.

فرقی ندارد به دنبال خرید بلیط قطار مشهد باشید یا بلیط چارتر مشهد، سفرمارکت می‌تواند به همه نیازهای شما پاسخ دهد تا سفری عالی را تجربه کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها