|

یک متخصص فیشیال چه مهارت‌های باید داشته باشد؟

شما به عنوان یک متخصص باید بتوانید نوع پوست افراد را تشخیص دهید. به طور مثال اگر فردی دارای پوست خشکی است شما باید آن را تشخیص دهید و برای پاکسازی و لایه برداری و آبرسانی پوست او از محصولاتی که مناسب پوست خشک است استفاده کنید. اگر شما نتوانید به درستی اینکار را انجام دهید امکان دارد که پوست فرد به جای بهبود دچار آسیب شود.

یک متخصص فیشیال چه مهارت‌های باید داشته باشد؟

چکیده : شما به عنوان یک متخصص باید بتوانید نوع پوست افراد را تشخیص دهید. به طور مثال اگر فردی دارای پوست خشکی است شما باید آن را تشخیص دهید و برای پاکسازی و لایه برداری و آبرسانی پوست او از محصولاتی که مناسب پوست خشک است استفاده کنید. اگر شما نتوانید به درستی اینکار را انجام دهید امکان دارد که پوست فرد به جای بهبود دچار آسیب شود.

 

یک متخصص فیشیال چه مهارت‌های باید داشته باشد؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بخواهید بدانید که متخصص فیشیال دقیقا باید چه کارهایی برای افراد دیگر انجام دهد و چه مهارت هایی باید داشته باشد. این مهارت ها را برای شما توضیح خواهیم داد و دوره آموزش مانیا آکادمی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • شناخت انواع پوست 

شما به عنوان یک متخصص باید بتوانید نوع پوست افراد را تشخیص دهید. به طور مثال اگر فردی دارای پوست خشکی است شما باید آن را تشخیص دهید و برای پاکسازی و لایه برداری و آبرسانی پوست او از محصولاتی که مناسب پوست خشک است استفاده کنید. اگر شما نتوانید به درستی اینکار را انجام دهید امکان دارد که پوست فرد به جای بهبود دچار آسیب شود.

  • مهارت در ماساژ تخصصی صورت

یکی از دل انگیز ترین مراحل فیشیال برای اکثر افراد مرحله ماساژ صورت است و اکثر افراد حس خوبی به آن دارند. ماساژ صورت بخش جدایی ناپذیر فیشیال است و باید آن را به درستی فرا بگیرید. برای فراگیری آن باید اینکار را از یک متخصص در این زمینه یاد گرفته و برای یادگیری آن تمرین و ممارست بسیاری داشته باشید.

  • مهارت کار با انواع دستگاه

یکی از مهم ترین مهارت هایی که باید آن را بیاموزید کار با انواع دستگاه های تجهیزات پزشکی است. این دستگاه ها به شما کمک می­کنند که کار حرفه ای تری را به بهجویان خود ارائه دهید و رضایت آنها را کسب کنید. در مانیا آکادمی می­توانید تمامی دستگاه ها را شناخته و کار با آنها را به بهترین نحو بیاموزید.

عکس2

  • مهارت در لایه برداری پوست

پوست در زمانی صاف و زیبا می­شود که پوست های مرده بر روی آن نباشد و یک متخصص زیبایی این را می­داند که برای اینکار باید لایه برداری پوست انجام دهد. البته باید این را بدانید که لایه برداری برای انواع پوست متفاوت خواهد بود.

  • مهارت در ساخت انواع ماسک

یک متخصص می­تواند ماسک هایی برای انواع پوست بسازند. ماسک های صورت و پوست تنوع بسیاری دارند و هریک می­توانند فوایدی برای انواع پوست داشته باشند.

  • تخصص در اجرای فیشیال

تخصص در اجرای پاکسازی پوست نیاز به مهارت و تمرین بسیار دارد. باید این تخصص را از اساتید مجرب و حرفه ای بیاموزید تا بتوانید به بهترین نحو اینکار را انجام دهید. اجرای فیشیال مراحل زیادی دارد که هریک را اگر به درستی انجام دهید پوست فرد شاداب تر خواهد شد و جوش ها و آکنه و.. نیز کمتر خواهد شد و به بهجو احساس بهتری دست خواهد داد.

 

آیا بعد از آموزش فیشیال می­توان مدرک فنی حرفه ای دریافت کرد؟

اگر دوره آموزش فیشیال را در مراکز معتبر گذرانیده باشید می­توانید بعد از آن مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید. یکی از این مراکز معتبر و با سابقه در زمینه پاکسازی پوست مانیا آکادمی است.

این آکادمی با داشتن سال ها سابقه و تجربه در زمینه مراقبت های پوستی می­تواند کمک کند تا در کمترین زمان شما به فردی متخصص تبدیل شوید. اساتیدی که در این آکادمی مشغول به فعالیت هستند بسیار با تجربه و مجرب هستند و می­توانند تمامی فوت و فن فیشیال را بدون هیچ کمی و کاستی به شما آموزش دهند.

جزوه اسکین کر مانیا آکادمی

یکی از دغدغه هایی که هنرجویان شهرستانی دارند این است که دوست دارند در کلاس های آموزش اسکین کر شرکت کنند اما شرایط حضور در کلاس ها را به دلایل مختلف ندارند. همچنین بعضی از افراد دیگر دوست دارند که این مهارت ها را بیاموزند اما دغدغه های کاری و فعالیت های دیگری دارند و وقت کافی برای شرکت در کلاس های حضوری را ندارند.

مانیا آکادمی یک جزوه جامع و کامل اسکین کر و مراقبت های پوستی را گرد آورده است  تا افرادی که شرایط حضور در کلاس ها را ندارند بتوانند از این جزوه جامع استفاده کنند. از سرفصل های مهم این جزوه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناخت انواع پوست و انواع انگل­ها، قارچ­ها، باکتری­های پوستی
  • آموزش انواع ماسک و ماساژ تخصصی
  • شناخت انواع مشکلات پوستی و درمان آنها
  • شناخت آناتومی و فیزیولوژی پوست و آسیب شناسی اولیه
  • آموزش کار با انواع دستگاه های تجهیزات پزشکی
  • آموزش پاکسازی عمیق پوست و جوانسازی پوست
  • آموزش مراقبت های بعد از اسکین کر و فیشیال
  • آموزش پکیج دور چشم با متد اروپایی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها