|

بررسی کامل عصاره گیر قهوه دستگاه اسپرسوساز دلونگی 685

در این مطلب قصد داریم به صورت اجمالی به بررسی اسپرسوساز دلونگی 685 بپردازیم. این اسپرسو ساز آنقدر جمع و جور و ظریف است که به سختی روی پیشخوان شما قابل مشاهده است، اما قهوه صاف و همچنین بخار و کف شیر تولید می کند و حتی آب گرم را در اختیار شما قرار می دهد. تهیه اسپرسو و کاپوچینو با استفاده از این اسپرسوساز دلونگی ساده است و شما می تواند از غلاف های قهوه یا پودر قهوه در آن استفاده کنید.

بررسی کامل عصاره گیر قهوه دستگاه اسپرسوساز دلونگی 685

بررسی اسپرسوساز دلونگی ec685

در این مطلب قصد داریم به صورت اجمالی به بررسی اسپرسوساز دلونگی 685 بپردازیم. این اسپرسو ساز آنقدر جمع و جور و ظریف است که به سختی روی پیشخوان شما قابل مشاهده است، اما قهوه صاف و همچنین بخار و کف شیر تولید می کند و حتی آب گرم را در اختیار شما قرار می دهد. تهیه اسپرسو و کاپوچینو با استفاده از این اسپرسوساز دلونگی ساده است و شما می تواند از غلاف های قهوه یا پودر قهوه در آن استفاده کنید.

 

اسپرسوساز دلونگی ec685 ساخت کجاست؟

دلونگی یک شرکت ایتالیایی معتبر است که از دهه 1990 میلادی دستگاه های قهوه ساز را تولید می کند. این برند همه دستگاه های اسپرسوساز دستی تا دستگاه های قهوه ساز خودکار را به بازار ارائه می دهد. اسپرسوساز دلونگی ec685 در واقع جایگزینی برای دستگاه Dedica EC680 است. مدل جدیدتر دارای چند ارتقاء است که از این بین می توان به دو تنظیم کف کردن شیر، شیر داغ یا کاپوچینو اشاره کرد. این دستگاه همچنین دارای سینی چکه گیر است به این معنی که می توان فنجان های بلندتری را نسبت به مدل قبلی استفاده کرد.

دلونگی 685

اسپرسوساز دلونگی ec685 چیست؟

Dedica Style EC685 یک دستگاه اسپرسوساز دستی جمع و جور است که یکی از باریک ترین طرح هایی است که دیده ایم، و با رابط سه دکمه ای ساده، کار با آن چندان سخت نیست. گزینه‌های نوشیدنی موجود عبارتند از اسپرسوهای تکی و دوبل و بخار شیر یا کف شیر، بنابراین می‌توانید به راحتی برخی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های سبک باریستا مانند کاپوچینو، لاته را می توانید درست کنید.

این دستگاه می تواند از غلاف های ESE استفاده کند که منجر به تولید اسپرسوی صاف و قوی با کف شیر می شود. اسپرسوساز دلونگی ec685 یک دستگاه اسپرسوساز مقرون به صرفه است که برای کسانی که آشپزخانه‌های کوچک‌تری دارند یا هر کسی که به دنبال دستگاهی ساده برای شروع هستند مناسب‌تر است.

بررسی اسپرسوساز دلونگی ec685 از نظر مشخصات

اسپرسوساز دلونگی ec685 دارای ابعاد 30.4x14.9x33 سانتیمتر است که فضای زیادی از فضای میز یا پیشخوان شما را اشغال نمی کند. این محصول در رنگ های مختلفی (قرمز، سیاه، سفید یا فولادی) ارائه می شود که می توانید آن را با سایر لواز آشپزخانه خود ست کنید.

EC685 اسپرسو را با فشار 15 بار تولید می کند و دارای سه فیلتر اسپرسو تک و دوبل و غلاف اسپرسو ESE می باشد. استفاده از غلاف ساده تر، سریع تر و مرتب تر از استفاده از قهوه آسیاب شده است.

مخزن آب قابلیت جابجایی دارد و دارای ظرفیت 1.1 لیتر است. اگر در یک منطقه با آب سخت زندگی می توانید می توانید یک فیلتر آب اختیاری را استفاده کنید. شما می توانید از فنجان ها با ارتفاع 12 سانتیمتر استفاده کنید اما برای فنجان های بلندتر باید سینی چکه گیر را بردارید.

استفاده از این دستگاه با سه دکمه ساده است. نازل بخار را می توان برای شیر داغ یا شیر کف دار استفاده کرد و حتی از آن برای تولید آب گرم استفاده کنید.

طرز تهیه قهوه با دلونگی 685

آیا باید برای خرید اسپرسوساز دلونگی ec685 اقدام کنم؟

اگر پیشخوان آشپزخانه یا فضای کمی دارید می توانید این دستگاه جمع و جور را انتخاب کنید.

اگر بودجه زیادی برای خرید اسپرسوساز ندارید می توانید ec685 را در لیست خرید خود قرار دهید.

اگر در درست کردن اسپرسو و قهوه مبتدی هستید می توانید اسپرسوساز دلونگی را خریداری کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها