|

لیگ برتر تا حوالی نوروز در جریان است

‌سازمان لیگ به صورت رسمی برنامه مسابقات هفته نوزدهم تا بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران را اعلام کرد. مسئولان سازمان لیگ با توجه در پیش بودن مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در فروردین‌ماه، چشم‌انتظار برگزاری جلسه با اعضای کادرفنی تیم ملی بودند تا ضمن اطلاع از برنامه‌های این تیم، ادامه مسابقات لیگ برتر را برنامه‌ریزی کنند.

لیگ برتر  تا  حوالی  نوروز  در جریان است

‌سازمان لیگ به صورت رسمی برنامه مسابقات هفته نوزدهم تا بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران را اعلام کرد. مسئولان سازمان لیگ با توجه در پیش بودن مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در فروردین‌ماه، چشم‌انتظار برگزاری جلسه با اعضای کادرفنی تیم ملی بودند تا ضمن اطلاع از برنامه‌های این تیم، ادامه مسابقات لیگ برتر را برنامه‌ریزی کنند. در حالی‌که این رقابت‌ها تا پایان هفته هجدهم برنامه‌‎ریزی شده بود، حالا برنامه هفته نوزدهم تا بیست‌ویکم هم رسما اعلام شد تا تیم‌های لیگ‌برتری زمان برگزاری مسابقات خود تا پایان سال 1402 را بدانند. هواداران فوتبال در حالی چشم‌انتظار اعلام برنامه دیدارهای هفته نوزدهم تا بیست‌ویکم بودند که در این میان، مشخص‌شدن زمان برگزاری دربی پایتخت برای آنها حائز اهمیت بود. نکته جالب‌ اینکه فعلا با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ، خبری از برگزاری دیدارهای معوقه سپاهان در هفته‌های شانزدهم و هفدهم نخواهد بود و آن‌طورکه در برنامه جدید سازمان لیگ مشخص است، طلایی‌پوشان باید در سال آینده دو دیدار معوقه‌شان مقابل تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان را برگزار کنند.

مدعیان در هفته نوزدهم در  یک روز  به  میدان  می‌روند

استقلالِ صدرنشین در هفته نوزدهم لیگ برتر باید به مصاف همنام خوزستانی خود برود که طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی سازمان لیگ، آنها باید روز جمعه هجدهم اسفندماه در اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند. پیش از برگزاری دوئل دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان، در همان روز پرسپولیس در خانه به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت و سپاهان اصفهان هم از پیکان تهران میزبانی می‌کند تا هر سه تیم مدعی قهرمانی در یک روز مسابقات خود را برگزار کنند. همچنین نبرد تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور تبریز روز جمعه هجدهم اسفندماه به انجام خواهد رسید.

دوئل استقلال و پرسپولیس، شامگاه بیست‌وسوم اسفندماه

مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفته‌اند مسابقات هفته بیستم را در یک روز برگزار کنند. براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، مسابقات این هفته روز چهارشنبه بیست‌وسوم اسفندماه برگزار خواهد شد؛ آن‌هم در حالی‌که مسابقه دربی پایتخت هم در این هفته باید برگزار شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، استقلال و پرسپولیس باید از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. پیش از رویارویی سرخابی‌ها، دوئل تیم‌های تراکتور تبریز - هوادار تهران و فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان هم از جمله دیگر دیدارهای حساس هفته بیستم است.

هفته بیست‌ویکم هم در سال 1402 برگزار می‌شود

بیست‌ویکمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم قرار است قبل از فیفادی برگزار شود؛ به‌طوری‌که براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی سازمان لیگ، تمامی مسابقات هفته بیست‌ویکم روز یکشنبه بیست‌وهفتم اسفندماه برگزار خواهد شد. در مهم‌ترین دیدارهای این هفته، استقلال باید به مصاف هوادار برود، پرسپولیس میزبان پیکان است و سپاهان اصفهان هم در دیداری خانگی و حساس مقابل گل‌گهر سیرجان صف‌آرایی خواهد کرد. گفته می‌شود بعد از برگزاری مسابقات هفته بیست‌ویکم، مسابقات باشگاهی فوتبال ایران تا پایان تعطیلات نوروز، تعطیل خواهد شد و احتمالا از اواسط فروردین‌ماه ادامه مسابقات لیگ برتر پیگیری خواهد شد.

برنامه مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

پنجشنبه هفدهم اسفندماه

هوادار تهران - ذوب‌آهن اصفهان (ساعت 17:20)

ملوان بندرانزلی - گل‌گهر سیرجان (ساعت 17:30)

صنعت‌نفت آبادان - نساجی مازندران (ساعت 17:40)

جمعه هجدهم اسفندماه

مس رفسنجان - تراکتور تبریز (ساعت 17:10)

سپاهان اصفهان - پیکان تهران (ساعت 17:20)

پرسپولیس تهران - فولاد خوزستان (ساعت 17:30)

شمس‌آذر قزوین - آلومینیوم اراک (ساعت 17:20)

استقلال خوزستان- استقلال (ساعت 19:45)

برنامه مسابقات هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران

چهارشنبه بیست‌وسوم اسفندماه

پیکان تهران - ملوان بندر انزلی (ساعت 18:45)

گل‌گهر سیرجان - صنعت‌نفت آبادان (ساعت 18:45)

ذوب‌آهن اصفهان - استقلال خوزستان (ساعت 18:45)

تراکتور تبریز - هوادار تهران (ساعت 19)

آلومینیوم اراک - مس رفسنجان (ساعت 19)

فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان (ساعت 19)

نساجی مازندران - شمس‌آذر قزوین (ساعت 19)

استقلال تهران - پرسپولیس تهران (ساعت 20)

برنامه مسابقات هفته‌ بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال

یکشنبه بیست‌وهفتم اسفندماه

آلومینیوم اراک - نساجی مازندران (ساعت 18:45)

پرسپولیس تهران - پیکان تهران (ساعت 18:45)

مس رفسنجان - ذوب‌آهن اصفهان (ساعت 18:45)

سپاهان اصفهان - گل‌گهر سیرجان (ساعت 18:45)

ملوان بندرانزلی - صنعت ‌نفت آبادان (ساعت 19)

استقلال خوزستان - فولاد خوزستان (ساعت 19)

شمس‌آذر قزوین - تراکتور تبریز (ساعت 19)

هوادار تهران - استقلال تهران (ساعت 21)

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها