|

مشاور امور بانوان شرکت مدیریت منابع آب ایران تأکید کرد

باز‌خورد بسیار مطلوب پویش نجات قطره‌‌ها در سطح استان البرز

همایش همیاران «پویش نجات قطره‌ها» به مناسبت جشن سی‌امین رویداد، روز دوشنبه 29 آبان‌ماه 1402 بنا بود در دو بخش نشست خبری در مسجد فهرج پارک ملی ایران کوچک و نقاشی دیواری مسئولان و خبرنگاران در فضای پرچینِ پشتِ مسجد همراه با فرزندان‌شان برگزار شود که به دلیل بارندگی بخش دوم به آینده نزدیک موکول شد.

باز‌خورد بسیار مطلوب پویش نجات قطره‌‌ها در سطح استان البرز

همایش همیاران «پویش نجات قطره‌ها» به مناسبت جشن سی‌امین رویداد، روز دوشنبه 29 آبان‌ماه 1402 بنا بود در دو بخش نشست خبری در مسجد فهرج پارک ملی ایران کوچک و نقاشی دیواری مسئولان و خبرنگاران در فضای پرچینِ پشتِ مسجد همراه با فرزندان‌شان برگزار شود که به دلیل بارندگی بخش دوم به آینده نزدیک موکول شد. این پویش به همت شرکت آب منطقه‌ای البرز، پایگاه خبری هزار‌و‌یک شهر و شرکت رنگ‌سازی نیپون برگزار می‌شود. در همایش روز بیست‌ونهم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز که در تعدادی از رویدادهای پیشین همکاری کرده بودند، مشارکت داشتند. دکتر زمانی عضو هیئت‌مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران، مریم مرادی مشاور امور بانوان شرکت آب منطقه‌ای تهران و مسعود محمدی رئیس شورای اسلام شهر کرج نیز در این همایش حضور داشتند. معصومه گودرزی، مشاور امور بانوان شرکت مدیریت منابع آب ایران، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری پویش نجات قطره‌ها گفت: «خوشبختانه این پویش که در قالب نقاشی دیواری کودکان استان البرز به همت شرکت آب منطقه‌ای استان البرز برگزار می‌شود، در سطح ملی نیز بازخورد خوبی داشته است و ما نیز اعلام آمادگی می‌کنیم که برای پویش‌های گسترده‌تر در تهران نیز همراه تیم اجرائی باشیم».

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز: پویش نجات قطره‌ها را تا آگاهی کامل البرزنشینان ادامه می‌دهیم

داود نجفیان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز، با اشاره به اقلیم خشک و نیمه‌خشک کشور گفت: «با وجود توسعه سازه‌ها و پروژه‌های تأمین آب، موضوع فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف بهینه آب در کشور و البرز مغفول است». نجفیان افزود: «شرکت آب منطقه‌ای استان البرز از سال گذشته تاکنون با همکاری پایگاه خبری هزار‌ویک شهر، جشنواره نجات قطره‌های آب را در فرهنگ‌سراها، مدارس، بوستان‌ها و محله‌ها به اجرا درآورده تا بتواند مردم را در مدیریت بهینه مصرف آب با بخش اجرائی همراه کند».  مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز ادامه داد: «در استان البرز افزون بر پویش نجات قطره‌ها، طرح داناب نیز در مدارس به اجرا درآمده است و هرساله تعداد زیادی از دانش‌‌آموزان تحت پوشش آموزش‌های این طرح قرار می‌گیرند».

یک شرکت ژاپنی، حامی رویداد نجات قطره‌ها

وحید باقرخانی، مدیر کارخانه رنگ‌سازی نیپون (شرکت ژاپنی) که حامی مالی رویداد است، در جمع خبرنگاران گفت: «دغدغه‌های اجتماعی بخش مهمی از مسئولیت‌های شرکت ما را شامل می‌شود و پیش ‌از ‌این نیز بارها در راستای فعالیت‌های فرهنگی و محیط‌زیستی اقداماتی انجام داده‌ایم». 

فضای شاد و پرهیجان پویش نجات قطره‌ها بستری مناسب برای فرهنگ‌سازی

رحجان سزاوار، مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای البرز، در جمع اصحاب رسانه با بیان دغدغه فرهنگ‌سازی در این نهاد گفت: «گروه هدف ما کودکان و نوجوانان است و سعی می‌کنیم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان در حاشیه رویداد، نقش فرهنگ‌سازی خود را ایفا کنیم». 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها