|

استقلال 2 امتیاز در اصفهان جا گذاشت

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بدون درنظر‌گرفتن بازی معوقه پرسپولیس و نساجی، عصر روز گذشته با برگزاری سه دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین تقابل، استقلالِ صدرنشین، در اصفهان مقابل ذوب‌آهن متحول‌شده با نتیجه مساوی یک – یک متوقف شد.

استقلال 2 امتیاز در اصفهان جا گذاشت

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بدون درنظر‌گرفتن بازی معوقه پرسپولیس و نساجی، عصر روز گذشته با برگزاری سه دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین تقابل، استقلالِ صدرنشین، در اصفهان مقابل ذوب‌آهن متحول‌شده با نتیجه مساوی یک – یک متوقف شد. 

این بازی که دهمین دیدار این فصل آبی‌پوشان تهرانی در لیگ برتر بود، در شرایطی به پایان رسید که شاگردان نکونام ابتدا با گل آرمین سهرابیان پیش افتاده؛ ولی بعدا گل مساوی را دریافت کردند تا در مجموع برای دومین بار در این فصل با نتیجه تساوی زمین مسابقه را ترک کرده باشند؛ ولی با این نتیجه استقلال همچنان صدرنشین ماند. آنها 23 امتیازی هستند و در مقایسه با دو تیم 19 امتیازی ملوان و همین ذوب‌آهن که فعلا در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند، حاشیه امنیت خوبی دارند. درست است که استقلال دو امتیاز مهم را در این بازی خارج از خانه از دست داد؛ ولی هنوز رکوردهای خوبش برابر ذوب‌آهن را حفظ کرد. این تیم بیش از دوهزارو 120 روز است که شکستی مقابل ذوب‌آهن نداشته است و این رکورد را همچنان بهبود بخشیده است. با احتساب بازی شب گذشته در 21 بازی اخیر دو تیم، استقلال صاحب 10 برد شده و سهم ذوبی‌ها هم چهار برد بوده است. در این 21 مسابقه آبی‌ها موفق به زدن 28 گل شده‌اند و ذوب‌آهن هم 18 مرتبه دروازه استقلال را گشوده است. شاید دیگر نکته منفی برای سرمربی ذوب‌آهن یعنی محمد ربیعی رقم خورد که همچنان در هفتمین تقابلش با استقلال موفق به کسب برد برابر این تیم نشده است. ربیعی شب گذشته سومین تساوی‌اش در مجموع دورانی را که مربیگری کرده، برابر استقلال در لیگ برتر ثبت کرد. شب گذشته به غیر از بازی استقلال، دو دیدار دیگر هم برگزار شد که ابتدا شمس‌آذر در قزوین به مصاف گل‌گهر رفت که این بازی با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید. با این نتیجه گل‌گهر با 14 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و شمس‌آذر هم با 10 امتیاز در رده دهم جا خوش کرد. در دیگر دیدار حساس و سرنوشت‌ساز هم تیم تراکتور که روزهای بحرانی را پیش از آغاز این هفته سپری می‌کرد و حتی شایعه برکناری پاکو خمس اسپانیایی هم حوالی این تیم شنیده می‌شد، در یک بازی برتر موفق شد با دو گل تیم فولاد را شکست داده و از بحران فرار کند. تراکتور با 18 امتیاز به رده پنجم رسید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها