|

محصولات تجاری و سواری بهمن در اصفهان نمایش داده می‌شود

گروه بهمن با حضور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت خودروی استان اصفهان جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان می‌گذارد.

محصولات تجاری و سواری بهمن در اصفهان نمایش داده می‌شود

گروه بهمن با حضور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت خودروی استان اصفهان جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان می‌گذارد. در این دوره از نمایشگاه جدیدترین محصولات تجاری گروه بهمن عرضه خواهد شد. گروه بهمن در حوزه خودروهای تجاری کشنده امپاور BD500، کامیون فورس 6‌تن خوابدار با کاربری ایزوله، کامیون فورس 8.5‌تن خوابدار، کامیون BD300 با کاربری چادری و کاربری کمپرسی، کامیون فورس 12تن، کشنده FAW460، G9 و کاپرا در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین در دسته خودروهای شهری گروه بهمن اتوبوس شهری 18متری، مینی‌بوس پگاسوس و ون باری اینرودز را به این نمایشگاه می‌‎آورد. خودروهای عرضه‌شده در این نمایشگاه جزء مدرن‌ترین و پیشرفته‎‌ترین خودروهای تجاری بازار ایران هستند.

غرفه گروه بهمن در سالن B نمایشگاه بین‌المللی اصفهان است. کارشناسان گروه بهمن 10 لغایت 13 مرداد از ساعت 15 تا 21 آماده پاسخ‌گویی به سؤالات بازدید‌کنندگان گرامی هستند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها