|

گروه بهمن آموزش را کلیدرضایت مشتریان می داند

رئیس آموزش گروه بهمن، آموزش در این مجموعه را یکی از عوامل مهم در کسب رتبه برتر خدمات فروش دانست و بدین منظور به بهانه آغاز هفته معلم از اساتید این گروه تقدیر به عمل آورد.

رئیس آموزش گروه بهمن، آموزش در این مجموعه را یکی از عوامل مهم در کسب رتبه برتر خدمات فروش دانست و بدین منظور به بهانه آغاز هفته معلم از اساتید این گروه تقدیر به عمل آورد.

زارع آموزش در این مجموعه را یکی از عوامل مهم در کسب رتبه برتر خدمات فروش گروه بهمن دانست و گفت: توجه به توسعه و تقویت واحدهای آموزش در حقیقت با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان صورت می‌گیرد. اساتید برجسته با آموزش اصولی چرخه خدمات رسانی را بهبود می‌بخشند و این مشتریان هستند که بهتر از هرکسی تاثیر حضور مدرسان کارکشته در واحد آموزش را درک می‌کنند.

رئیس واحد آموزش گروه بهمن گفت: تمامی نمایندگان گروه بهمن دائم آموزش می‌بینند تا همه نمایندگی‌ها با استاندارد مشخصی به مشتریان خدمات بدهند. این استاندارد سازی به افزایش رضایتمندی مشتریان منجر شده است. وی اضافه کرد: حضور این اساتید منجر به روزآمد شدن دانش فنی نمایندگی‌های گروه بهمن شده است.

گفتنی است گروه بهمن به عنوان بزرگترین و فعال ترین خودروساز بخش خصوصی کشور توانسته در یک سال اخیر با افزایش کیفی و کمی محصولات خود سهم بازار قابل توجهی را در رده خودروهای لوکس از آن خود کند.

آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) حاکی از سطح بالای کیفی خدمات فروش ارائه شده از سوی این شرکت خودروسازی است، به نحوی که گروه بهمن در حوزه‌ فروش جایگاه برتر را در میان تمامی خودروسازان بخش دولتی و خصوصی از آن خود ساخته است.

همچنین در موضوع رضایت از شبکه نمایندگان مجاز که ناظر بر عواملی همچون آموزش پرسنل نمایندگی ها، تدوین استانداردها، استانداردهای رفاهی و مدیریت روابط با مشتریان و... می باشد نیز این شرکت در صدر جایگاه سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفته است.

گروه بهمن با اهتمام نسبت به توسعه واحد آموزش، نمایندگی‌های مجاز این گروه را نسبت به تعمیر و نگهداری محصولات این گروه آموزش می‌دهد. این آموزش به سبب پیچیدگی تکنولوژی موتورها و گیربکس‌ها و همینطور آپشن‌های محصولات جدید اهمیت زیادی دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها