|

فروش گروه بهمن

فروش گروه بهمن

کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا عرضه می‌شود

کشنده امپاور BD 500 و فورس شش تن روز یکشنبه ۲۸ خرداد با قیمت پایه چهار‌میلیارد‌و ۲۳۰ میلیون تومان و یک‌میلیارد‌‌و ۴۳۷ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.

خریداران برای انجام این معاملات باید کد بورسی داشته باشند. دریافت کد بورسی از طریق ثبت‌نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانونی این فرایند امکان‌پذیر است. بنابراین توصیه می‌شود خریداران زمانی را برای این امور اختصاص دهند. در این معاملات اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز به خرید و اعلام قیمت هستند.

 

عرضه کارا تک‌کابین و دو‌کابین در بورس کالا

بهمن‌موتور وانت کارا را در ۲۳ خرداد به فروش می‌رساند. بر اساس تصمیم اخیر این شرکت، وانت کارا تک‌کابین 2000cc و وانت دو‌کابین 2000cc با روش بورس کالا فروخته می‌شود. در این نوبت از فروش، قیمت پایه وانت کارا تک‌کابین ۴۰۷ میلیون تومان و قیمت پایه وانت کارا دو‌کابین ۴۲۴میلیون‌و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده و میزان پیش‌پرداخت نیز ۵۰ درصد قیمت پایه است.

خریداران برای انجام این معامله باید کد بورسی داشته باشند که دریافت کد بورسی منوط به انجام مراحل قانونی آن در سامانه سجام و کارگزاری‌های مجاز است.

وانت کارا با فرمان هیدرولیک مجهز به پیشرانه دولیتری با سطح آلایندگی یورو ۵ امکان تحمل وزن باری معادل هزار کیلوگرم را فراهم می‌کند. این وانت از موتور چهار سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ انژکتور بهره می‌برد. بهمن‌موتور این وانت را با سیستم ترمز جلوی دیسکی و عقب کاسه‌ای با بهره‌گیری از تکنولوژی ترمز ABS+ EBD تولید می‌‌کند. وانت کارا دارای ایربگ جهت ایمنی راننده و استفاده از سیستم ضد‌سرقت ایموبلایزر در کنار سیستم تهویه مطبوع، وانتی ایمن و راحت برای راننده و سرنشین آن است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها