|

پیام تبریک مسئولان به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران

پس از برد 2 بر صفر تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل ولز روز گذشته رؤسای سه قوه و برخی شخصیت‌ها و چهره‌های سیاسی این پیروزی را تبریک گفتند.

پیام تبریک مسئولان  به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران

شرق: پس از برد 2 بر صفر تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل ولز روز گذشته رؤسای سه قوه و برخی شخصیت‌ها و چهره‌های سیاسی این پیروزی را تبریک گفتند. رئیس‌جمهور در پیامی از اعضای «پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال» که «شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند» صمیمانه تشکر کرد. سید‌ابراهیم رئیسی در پیامی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم فوتبال ولز آورده است: «بچه‌های پر‌تلاش و با‌غیرت تیم ملی فوتبال ایران، از اینکه با همه وجود جنگیدید و شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندید، صمیمانه از شما و سرمربی و سایر دست‌اندرکاران تیم ملی تشکر می‌کنم. دعای خیر یک ملت در ادامه این راه نیز بدرقه راهتان است».

قالیباف پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ولز را تبریک گفت

رئیس مجلس نیز در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت. در متن تبریک محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، آمده است: «پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موجب شادی و مباهات مردم شریف ایران شد. هم‌صدایی و اتحاد همه اعضای تیم که با همدلی‌ شایسته یک ملت همراه بود این پیروزی درخشان را به ارمغان آورد و بار دیگر به جهانیان ثابت کرد پیوند و یکپارچگی مردم ایران پایان‌ناپذیر است و پرچم مقدس این کشور همواره بر افراشته خواهد ماند. ضمن عرض تبریک به یکایک‌ اعضای تیم ملی، مربیان، سرپرستان و به همه هم‌وطنان عزیز، امیدوارم در ادامه رقابت‌ها شاهد موفقیت‌های جوانان عزیزمان باشیم».

رئیس قوه قضائیه پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بر تیم ولز را تبریک گفت

محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، نیز در پیام تبریکی به مناسبت پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بر تیم ولز گفت: «پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز و از آن مهم‌تر بازی غیرتمندانه و غیورانه ملی‌پوشان کشورمان، موجب مسرت و شعف آحاد مردم عزیز بالاخص جوانان شد. این‌جانب این پیروزی را به ملت شریف ایران تبریک گفته و برای ملی‌پوشان سرافراز کشورمان در ادامه مسیر آرزوی توفیقات بیشتر دارم».

حسن روحانی: تیم ملی به ما «معجزه ایران» را یادآوری کرد

حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق کشورمان، نیز در پیامی با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در بازی‌های جام‌ جهانی قطر، نوشت: «ایمان داشته باشیم که در روزگار سخت، در بحران‌هایی که ما را می‌فرساید، در اتفاقاتی که ما را اندوهگین می‌کند، این «ایران» است که یادآوری خواهد کرد ما یک ملتیم حتی رنجیده و آزرده؛ به ما یادآوری خواهد کرد که می‌شود دوباره برخاست حتی خسته و خمیده. با تمام وجود قدردان تیم ملی فوتبال ایران هستیم، تیم ملی پرافتخارمان که به ما «معجزه ایران» را یادآوری کرد. فراتر از نتیجه بازی یا بازی‌های بعد، پیروزی بزرگ در همین یادآوری است، در هم‌سرنوشتی یک ملت بودن. ما به معجزه ایران، باور داریم؛ ما همیشه به ایران امید خواهیم داشت».

سید‌حسن خمینی: امروز تیم ملی بی‌نظیر بود

سید‌حسن خمینی نیز روز گذشته در پیامی با تبریک پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل ولز در جام جهانی 2022 نوشت: «از تیم ملی و بازیکنان بزرگش تنها همین بازی و نتیجه را می‌توان انتظار داشت. امروز تیم ملی بی‌نظیر بود. سال‌ها بود از این تیم چنین بازی دلچسبی ندیده بودیم. جدای از نتیجه و بازی بسیار منطقی و زیبا، توان تیم در پشت سر گذاشتن شکست قبل و خروج از حاشیه‌هایی که غیرجوانمردانه برای آنها فراهم شده بود، یک کار بزرگ و مردانه بود. به کی‌روش و بچه‌های خوب تیم تبریک می‌گویم و از همه آنها به سهم خود سپاسگزار هستم و برای آنها آرزوی روزهای بهتری دارم. امروز «ایران واحد و با‌امید» می‌تواند ما را به فردای بهتری برساند. و به قول دوست‌مان «چقدر خوبیم ما».

تبریک علی لاریجانی برای برد تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز

علی لاریجانی، رئیس چهار دوره مجلس، هم در توییتر خود به برد تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در برابر تیم ملی ولز واکنش نشان داد. علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «ماشاءالله تیم ملی. تبریک به مردم ایران، سربلند ایران».

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها