|

«انجمن پاسداران حق حیات» حمله اسرائیل به 7 سازمان مدنی فلسطینی را محکوم کرد

انجمن پاسداران حق حیات در ایران، همگام با ۲۲ گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد، اقدام اسرائیل در یورش به دفاتر ۷ سازمان مدنی و نهاد حقوق بشری و حقوق بشر‌دوستانه فلسطینی را محکوم کرد.

«انجمن پاسداران حق حیات» حمله اسرائیل به 7 سازمان مدنی فلسطینی را محکوم کرد

انجمن پاسداران حق حیات در ایران، همگام با ۲۲ گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد، اقدام اسرائیل در یورش به دفاتر ۷ سازمان مدنی و نهاد حقوق بشری و حقوق بشر‌دوستانه فلسطینی را محکوم کرد. در بیانیه این انجمن آمده است: متأسفانه این‌بار هم تل‌آویو متهم به نقض حقوق بشر با نسبت‌دادن ناروای اتهام تروریسم به نهادهای مذکور، اقدام خود را توجیه می‌کند. این شیوه رفتار، خود نوع پیچیده‌تر تروریسم شخصیتی است.

استفاده ابزاری این قبیل حکومت‌ها از عنوان تروریسم علیه مخالفان خود، روشنگر این واقعیت است که چرا با وجود جهانی‌بودن شعار مبارزه با تروریسم، توفیق چندانی در این راه حاصل نمی‌شود. ما پاسداران حق حیات به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد مدافع حقوق بشر، ضمن ابراز همبستگی با سازمان‌های حقوق بشری مورد حمله اسرائیل از جامعه جهانی به ویژه دولت‌های اروپایی می‌خواهیم رفتار دوگانه را متوقف و نسبت به اقدامات این حکومت ناقض حقوق بشر در پایمال‌کردن حقوق شهروندان فلسطینی، به ویژه فعالان حقوق بشر، واکنش صریح و قاطع نشان دهند. تجربه نشان داده است که ابراز نگرانی کفایت نمی‌کند و تأثیر بازدارنده‌ای برای این نوع اقدامات نداشته است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها