|

پاسخ رهبر انقلاب به نامه معاون علمی رئیس‌جمهوری

رهبر فرزانه انقلاب به نامه درخواست معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای همسوشدن نهادهای حاکمیت برای توسعه صنایع و شرکت‌های خلاق پاسخ دادند.

رهبر فرزانه انقلاب به نامه درخواست معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای همسوشدن نهادهای حاکمیت برای توسعه صنایع و شرکت‌های خلاق پاسخ دادند. در پی نامه معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری به رهبر انقلاب اسلامی و درخواست برای همسوشدن سه قوه و نهادهای حاکمیت برای «توسعه صنایع و شرکت‌های خلاق» در جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۱، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در هامش این نامه مرقوم کردند: «به مسئولان ذی‌ربط در این باره تأکید شود». دفتر حفظ و نشر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، متن دستور رهبر معظم انقلاب و نامه درخواست معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری را به شرح زیر درج کرده است:

«بسمه‌تعالی، جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛ مرقومه جناب آقای دکتر سورنا ستاری - معاون محترم علمی و فناوری رئیس‌جمهور به شماره ۱۱/۸۱۷۶۵ مورخ 1401.02.26 مبنی بر درخواست همسوشدن سه قوه و نهادهای حاکمیت در جهت توسعه صنایع و شرکت‌های خلاق و همچنین توجه به فناوری‌های نرم و خلاق به‌عنوان مکمل اقتصاد دانش‌بنیان؛ به استحضار مقام معظم رهبری مدظله‌العالی رسید، معظم‌له مرقوم فرمودند: «به مسئولان ذی‌ربط در این باره تأکید شود». 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها