|

حمایت منطقه آزاد اروند از عرضه محصولات منطقه در نمایشگاه‌های دائمی کشور

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، از حمایت مستمر سازمان منطقه آزاد اروند نسبت به عرضه توانمندی‌های تولیدکنندگان منطقه در نمایشگاه‌های ملی خبر داد.

خبرنگار سیده شیلا رمضانی:‌ مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، از حمایت مستمر سازمان منطقه آزاد اروند نسبت به عرضه توانمندی‌های تولیدکنندگان منطقه در نمایشگاه‌های ملی خبر داد.

 «محمد ناظمی» مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳، بیان کرد: این سازمان در راستای وظایف ذاتی خود در حوزه تجارت و صنعت، سعی دارد تا برای حمایت از بخش تولید و حمایت از سرمایه‌گذار، در نمایشگاه‌هایی که منجر به بازخوردهای مثبت با محوریت تثبیت آورده و انتفاع تولیدکننده و منطقه در بازار داخلی و خارجی، شرکت کند.

وی افزود: بر همین اساس با استقرار چند واحد تولیدی از سایت صنعتی منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ و ارائه تولیدات صادرات محور این شرکت‌ها، کمک شایانی به معرفی محصولات تولیدی منطقه به بازار هدف صورت خواهد گرفت.

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در این رویداد اقتصادی بزرگ کشور، طبق روال سال‌های گذشته این اتفاق رخ داده و سازمان منطقه آزاد اروند ایحاد غرفه برای ۹ واحد صنعتی منتخب را در این نمایشگاه عهده دار شده است.

ناظمی خاطرنشان کرد: در ۵۶ بسته سرمایه‌گذاری که سازمان منطقه آزاد اروند تبیین کرده است، بالغ بر ۳۵ بسته در حوزه صنایع است و تمام مناسبات و استانداردهای مورد نظر تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران لحاظ شده، جانمایی لازم نیز صورت پذیرفته و بسته‌ها به‌صورت آماده و بی‌نام در اختیار متقاضیان و سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در آینده این روال ادامه خواهد یافت و حمایت‌هایی که سازمان منطقه آزاد اروند از واححدهای صنعتی صورت داده، به‌طور مستمر تداوم خواهد یافت.

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، یادآور شد: در این نمایشگاه، شرکت‌های تولیدی فعال در سایت صنعتی آبادان و خرمشهر، به معرفی محصولات خود برای بازدید کنندگان پرداخته و برای ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود در بازار هدف داخلی و خارجی، بستر لازم را فراهم می‌کنند

بر اساس این گزارش، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان اروند(فناپ پرداخت) تولید کننده دستگاه‌های خدمات بانکی، شرکت شمس جاوید اروند، تولید کننده محصولات پلیمری-شیمیایی، پیشگام صنعت شمس اروند، شرکت پترو صنعت پارسیان خزر تولید کنده انواع فیلترهای صنعتی، شرکت تعاونی ساقه زرین اروند، فرآوری و بسته‌بندی خرما، شرکت تورسا صنعت ورزش اروند، تولید کننده البسه ورزشی، شرکت سانا پاک رخ اروند، تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی، شرکت آریا تابان اروند، تولید کننده، فرآوری و بسته‌بندی خرما، از جمله شرکت‌هایی هستند که در این نمایشگاه به عرضه توانمندی‌ها و تولیدات خود پرداخته‌اند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها