|

شرایط ترخیص خودروهای توقیفی به علت حجاب

خودروهای توقیفی که به علت کشف حجاب در پارکینگ بودند، به مناسبت نیمه شعبان ترخیص می‌شوند.

شرایط ترخیص خودروهای توقیفی به علت حجاب

به گزارش شبکه شرق، سرپرست پلیس راهور خراسان شمالی از ترخیص کلیه خودروهای توقیفی به علت کشف حجاب به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

سرهنگ هادی پرویزیان، سرپرست پلیس راهور خراسان شمالی اظهار کرد: با عنایت به فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و به جهت مساعدت برای رانندگان و مالکین وسایل نقلیه توقیفی، از روز شنبه، مورخه پنجم اسفند ماه، کلیه خودروهای توقیفی که به علت کشف حجاب در پارکینگ هستند، رفع توقیف و آن دسته از وسایل نقلیه‌ای که دارای توقیف بوده‌اند، رفع اثر می‌شوند.

سرپرست پلیس راهور خراسان شمالی در ادامه افزود: مالکین وسایل نقلیه که برای آنان توقیف ثبت شده و وسیله نقلیه آن‌ها در توقف‌گاه است، جهت ترخیص به ستاد ترخیص پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی مراجعه و آن دسته از مالکین که دستور توقیف برای خودرو آنان ثبت شده است، جهت رفع اثر به پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

طرح ویژه پلیس برای ترخیص خودرو‌های توقیفی

 سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی پلیس اعلام کرد: بنابر تدبیر فرمانده کل انتظامی، وسایل نقلیه‌ای که در چارچوب مقررات پلیسی، توقیف فیزیکی شده‌ و در پارکینگ هستند، به مناسبت جشن نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت ترخیص می‌شوند.

سخنگوی پلیس عنوان کرد: ترخیص خودروهای توقیفی، شامل کلیه تخلفات رانندگی و همچنین موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب نیز است.

منتظرالمهدی تاکید کرد: البته این طرح، مشمول خودروهایی که دارای شکایت قضایی و پرونده مفتوح در سیستم قضایی هستند، نمی‌شود.

براساس گزارش سایت پلیس، سخنگوی فراجا گفت: متقاضیان می‌توانند برای ترخیص خودروی خود به دفاتر پلیس ۱۰+ در سراسر کشور یا به اپلیکیشن «پلیسِ من» در بخش «پلیس راهور» مراجعه کرده و نسبت به انجام فرآیند ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها