|

تغییر جنسیت مرد سارق بعد از دستگیری

مدتی قبل چندین فقره سرقت از مغازه‌های موبایل‌فروشی به کلانتری نازی‌آباد اعلام شد که در پی آن مأموران پس از حضور در محل و بررسی شواهد، شناسایی عامل یا عاملان سرقت را در دستور کار قرار دادند.

تغییر جنسیت مرد سارق بعد از دستگیری

به گزارش ایران، مدتی قبل چندین فقره سرقت از مغازه‌های موبایل‌فروشی به کلانتری نازی‌آباد اعلام شد که در پی آن مأموران پس از حضور در محل و بررسی شواهد، شناسایی عامل یا عاملان سرقت را در دستور کار قرار دادند و در جریان تحقیقات مشخص شد که سرقت‌ها عمدتاً مربوط به تلفن‌های همراه گرانقیمت بوده و از سوی مردی جوان که با زن میانسالی همراه بوده، صورت گرفته است.

پس از آن مأموران اقدام به پالایش اطلاعات و تطبیق چهره متهمان و مجرمان سابقه‌دار کردند، اما چهره‌ای با ویژگی‌های مرد سارق به دست نیامد و سرانجام مأموران در جریان گشتزنی‌های خود در محدوده نازی‌آباد مرد جوان را در حالی که به یک واحد صنفی موبایل فروشی مراجعه کرده بود، مورد شناسایی قرار دادند و بازداشت کردند.
با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد که متهم دستگیر شده، دختری جوان است و با پوشیدن لباس پسرانه و اصلاح موی سر و تغییر جنسیت ظاهری، اقدام به سرقت کرده و با همین شیوه نیز مأموران را فریب داده است.
در ادامه زن میانسال که برای آزادی فرزندش به کلانتری مراجعه کرده بود نیز به‌عنوان همدست دخترش شناسایی و بازداشت شد. برای دو متهم پرونده‌ای تشکیل شد و هر دو برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات در خصوص بررسی جرایم احتمالی بیشتر دو متهم ادامه دارد.
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها