|

دستگیری عامل به قتل رساندن یک پدر و پسر در جاده قلعه محمود گرگان

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: فردی که نقش اصلی را در به قتل رساندن یک پدر و پسر داشت، بعد از تحقیقات لازم دستگیر شد.

دستگیری عامل به قتل رساندن یک پدر و پسر در جاده قلعه محمود گرگان
سرهنگ مجتبی مروتی از دستگیری عامل جنایت در جاده قلعه محمود گرگان خبرداد و اظهار کرد: این فرد نقش اصلی را در به قتل رساندن یک پدر و پسر داشت و بعد از تحقیقات لازم دستگیر شد.

سرهنگ مجتبی مروتی اظهار کرد: صبح روز جمعه ۳۰ مهرماه سال جاری در پی تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ و حضور گشت پلیس در مسیر منتهی به روستای «قلعه محمود» گرگان، جسد دو نفر در یک مزدا وانت سوخته کشف شد.

وی افزود: بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و تحقیقات لازم برای کشف حقیقت را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد پلاک خودرو مربوط به استان مازندران است که پس از شناسایی صاحب خودرو مشخص شد جسد متعلق به فردی است که در گرگان صاحب یک دامداری است که وانت را از صاحب خودرو امانت گرفته تا به دامداری‌اش سرکشی کند.

مروتی خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن هویت احتمالی مقتولان و همزمان با انجام آزمایش‌های تخصصی کارشناسان پزشکی قانونی برای تشخیص هویت اجساد، پلیس آگاهی تحقیقات فنی و تخصصی خود برای شناسایی فرد یا افراد مرتبط با این پرونده جنایی را ادامه داد.

وی افزود: در روند رسیدگی به پرونده، کارآگاهان دریافتند اجساد متعلق به پدری ۴۵ ساله و پسری ۱۴ ساله است که پدر خانواده آخر هفته برای سرکشی از دامداری به گرگان سفر می‌کرده و همیشه مبلغ قابل توجهی وجه نقد به همراه دارد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان اظهار کرد: پس از تحقیقات پلیس متهم اصلی این پرونده شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش به محاصره پلیس در آمد که ابتدا سعی داشت با استفاده از سلاح گرم و شلیک به سمت پلیس از محل فرار کند که با اقدام سریع ماموران دستگیر شد.

مروتی تصریح کرد: برابر اعترافات ابتدایی و مستندات پرونده این فرد نقش اصلی را در به قتل رساندن این دو پدر و پسر دارد.

وی گفت: متاسفانه انگیزه این افراد سرقت وجه نقد و وسایل همراه پدر خانواده بوده که وی را در دامداری با سلاح سرد به قتل رسانده و اجساد را پس از قتل به همراه خودرو سوزانده است.

مروتی در پایان با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری مستمر بازپرس ویژه قتل و مقام قضایی و کارآگاهان پلیس آگاهی، تاکید کرد: خوشبختانه دانش فنی پلیس و همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی با کارآگاهان باعث شده سرعت عمل و دقت پلیس آگاهی در کشف جنایت بسیار بالا باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها