|

کشف یک بسته مشکوک در دفتر نتانیاهو

در پی دریافت «بسته‌ای مشکوک» از سوی دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی شب گذشته و در میان نگرانی‌ها از امکان وجود «مواد خطرناک» در محتویات بسته، دفتر بنیامین نتانیاهو کادر امداد و نجات و اطفای حریق و نیز پلیس را فراخواند.

کشف یک بسته مشکوک در دفتر نتانیاهو

به گزارش شبکه شرق و طبق گزارش‌های عبری، در پی دریافت «بسته‌ای مشکوک» از سوی دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی شب گذشته و در میان نگرانی‌ها از امکان وجود «مواد خطرناک» در محتویات بسته، دفتر بنیامین نتانیاهو کادر امداد و نجات و اطفای حریق و نیز پلیس را فراخواند.

به گزارش سایت اینترنتی «واینت» رژیم صهیونیستی، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اعلام کرد، در چارچوب دریافت روتین بسته‌های پستی، یک بسته مشکوک دریافت شد، تحقیقات از سوی مسؤولان امنیتی دفتر در خصوص این موضوع شروع شد بعد از آن نیروهای امداد و نجات و اطفای حریق و نیز نیروهای پلیس در دفتر نتانیاهو مستقر شدند.

این سایت افزود، آثار روغن روی بسته کشف شد که شک‌ و تردید درباره محتویات بسته و احتمال وجود ماده خطرناک در آن را برانگیخت.

شبکه ۱۲ عبری نیز گزارش داد، مسؤولان امنیتی در دفتر نتانیاهو در حال حاضر در حال بررسی بسته مشکوک هستند که روی آن آثار روغن وجود داشت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، بعد از انجام بررسی بسته توسط ماموران امنیتی دفتر هیچ نتیجه خاصی حاصل نشد و این بسته برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پلیس اسرائیل داده شده است.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها