|

سرنگونی پهپاد اسرائیلی در جنوب لبنان

بیست و چهار ساعت پس از ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن یک پهپاد متعلق به حزب‌الله، شبکه الجدید لبنان گزارش داد که یک پهپاد صهیونیستی در منطقه الوزانی در جنوب لبنان سقوط کرده است.

سرنگونی پهپاد اسرائیلی در جنوب لبنان

به گزارش شبکه شرق، الجدید اعلام کرد که پهپادی که ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرده بود آن را ساقط کرده متعلق به حزب‌الله نبوده و برای فیلم‌برادری از مراسم عروسی از آن استفاده می‌شده است.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در رسانه‌های عرب به این اخبار پاسخ داد و گفت: علی‌رغم تلاش‌های حزب‌الله، این ادعاها باعث به حقیقت پیوستن هیچ چیزی نمی‌شود. هفته گذشته هیچ پهپاد متعلق به ارتش اسرائیل در مرز لبنان سرنگون نشد.

 

رادیو ارتش رژیم اشغالگر روز دوشنبه مدعی شد که ارتش این رژیم یک پهپاد حزب‌الله را پس از ورود به آسمان اراضی اشغالی، هدف قرار داده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی دو هفته پیش هم مدعی شده بود که سه فروند پهپاد حزب‌الله را که به سوی میدان گازی کاریش در شرق دریای مدیترانه در حال پرواز بودند، سرنگون کرد که حزب الله ساعاتی بعد در این رابطه بیانیه صادر و اعلام کرد که مأموریت این پهپادهای غیر مسلح شناسایی بوده و مأموریت مورد نظر انجام شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها