|

اعلام آمادگی ایران برای کمک به حل و فصل بحران اوکراین

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: همان طور که بارها اعلام کرده ایم ما جنگ را راه حل نمی‌دانیم و از همان ابتدای این بحران بر راهکار سیاسی تأکید کرده‌ایم و آمادگی داریم که برای حل و فصل این بحران در چارچوب مناسبات دوستانه‌ای که با دو طرف داریم میانجی‌گری کنیم و این آمادگی را بارها اعلام کرده‌ایم.

اعلام آمادگی ایران برای کمک به حل و فصل بحران اوکراین

به گزارش شبکه شرق، کنعانی گفت: آمادگی داریم که برای حل و فصل بحران اوکراین در چارچوب مناسبات دوستانه‌ای که با دو طرف داریم میانجی‌گری کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر تلاش برخی از کشورهای اروپایی برای اعزام احتمالی نیروهای ناتو به اوکراین جهت جنگ با روسیه تصریح کرد: همان طور که بارها اعلام کرده ایم ما جنگ را راه حل نمی‌دانیم و از همان ابتدای این بحران بر راهکار سیاسی تأکید کرده‌ایم و آمادگی داریم که برای حل و فصل این بحران در چارچوب مناسبات دوستانه‌ای که با دو طرف داریم میانجی‌گری کنیم و این آمادگی را بارها اعلام کرده‌ایم.

کنعانی تصریح کرد: متأسفانه آنچه که شاهد آن هستیم دامن زدن یک جریان و یک جبهه به این جنگ و آتش افروزی است و ما این را در قالب کمک‌های تسلیحاتی از سوی برخی از کشورهای غربی به یک طرف جنگ شاهد هستیم.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها