|

زلنسکی: زمان آغاز ضدحمله اوکراین مشخص شده است

زلنسکی جزئیات بیشتری در مورد زمان آغاز عملیات ضد حمله ارائه نکرد اما اعلام کرد: تصمیم نهایی در مورد زمان آغاز ضد حمله گرفته شده است.

زلنسکی: زمان آغاز ضدحمله اوکراین مشخص شده است

به گزارش شبکه شرق، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین دوشنبه شب در پیام ویدئویی شبانه خود، گفت: زمان آغاز ضد حمله اوکراین مشخص شده است.

به گزارش رسانه‌های اوکراینی، زلنسکی گفت: فرماندهی کل و فرماندهان عملیاتی در مورد تأمین مهمات، آموزش تیپ‌های جدید، تاکتیک‌های ما و از همه مهم‌تر در مورد برنامه زمانی ضد حمله اوکراین گزارش‌های خود را ارائه کردند.

زلنسکی جزئیات بیشتری در مورد زمان آغاز عملیات ضد حمله ارائه نکرد اما تاکید کرد: تصمیم نهایی در مورد زمان آغاز ضد حمله گرفته شده است.

وی افزود: امروز دوشنبه یک روز بسیار طولانی بود. روزی که برای بسیاری از مردم ما خیلی زود آغاز شد. حملات هوایی که با استفاده از پهپاد، موشک کروز، موشک بالستیک و بمب‌های هدایت شونده انجام شد اما به لطف پدافند هوایی و مدافعان آسمان ما، امروز حداقل جان صدها نفر نجات یافت.

رئیس جمهور اوکراین با اشاره به قدرت پدافند هوایی این کشور در مقابل حملات موشکی روسیه، تصریح کرد: جهان باید شاهد باشد که ترور و وحشت در حال شکست است.

وی افزود: اما هر یک از حملات هوایی موشکی یا پهپادی روسیه، اوکراین و کل جهان را به یک نتیجه آشکار بازمی‌گرداند که مسکو می‌خواهد مسیر شرارت خود را تا انتها دنبال کند یعنی تا شکست خوردن، زیرا شرارت پایانی جز شکست ندارد و نمی‌تواند داشته باشد.

زلنسکی خاطرنشان کرد: هنگامی که جهان فشار بر روسیه از جمله تحریم‌ها را افزایش می‌دهد، زمانی که انزوای مسکو افزایش می‌یابد و زمانی که شرکای سابق روسیه از هرگونه نزدیکی با مسکو شرم می‌کنند، ترور و وحشت در حال شکست است.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها