|

۵ میلیون درخواست برای ورزشگاه ۸۰ هزار نفری قطر

رئیس فیفا گفت: ۵ میلیون درخواست برای بلیت فینال در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری لوسایل وجود دارد که نشان‌دهنده تقاضای شدید برای اولین جام جهانی در خاورمیانه است.

۵ میلیون درخواست برای ورزشگاه ۸۰ هزار نفری قطر

مقامات جام جهانی با تقاضای فروش ۱.۲ میلیون بلیت فینال جام جهانی قطر، انتظار تحرک جدی در اقتصاد گردشگری این کشور را می‌کشند.

به گزارش شبکه شرق، سازمان‌دهنده اصلی جام جهانی قطر تقاضای رکوردشکنی را با فروش ۱.۲ میلیون بلیت اعلام کرده اما اذعان کرد که متوقف کردن سود کسب‌وکارها با افزایش قیمت‌ها دشوار است.

حسن الثوادی، رئیس کمیته سازماندهی مسابقات نوامبر تادسامبر گفت: او در تلاش است تا قیمت‌ها را محدود کند زیرا هزینه‌ها برای اقامت محدود پایتخت قطر افزایش می‌یابد.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا گفت ۵ میلیون درخواست برای بلیت فینال در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری لوسایل وجود دارد که نشان‌دهنده تقاضای شدید برای اولین جام جهانی در خاورمیانه است.

قطر اعلام کرده است که ۱۳۰ هزار اتاق در هتل‌ها، آپارتمان‌ها، کشتی‌های تفریحی و کمپ‌های صحرایی وجود خواهد داشت که در آنها ۱۰۰۰ چادر وجود خواهد داشت و اتاق‌هایی را برای شبی ۸۵ دلار وعده داده است.

بر اساس خبرگزاری فرانسه، الثوادی اعلام کرد که مهار قیمت مسکن که مطابق با تقاضا در حال افزایش است، مشکل است. او گفت: ما می خواهیم از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنیم. بدیهی است تا زمانی که تقاضا زیاد باشد، قیمت‌ها سر به فلک می‌کشند. ما در تلاش هستیم تا محیطی را ایجاد کنیم که در آن جامعه تجاری از مزایای آن بهره مند شوداما در عین حال، برای طرفداران نیز مقرون به صرفه و در دسترس باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها