|

اطلاعیه مهم برای مسافران فرودگاه مهرآباد

با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر ابراهیم رئیسی و همراهان او، مسیرهای جایگزین دسترسی به فرودگاه مهرآباد اعلام شد.

اطلاعیه مهم برای مسافران فرودگاه مهرآباد

به گزارش شبکه شرق، با توجه به برگزاری مراسم بدرقه پیکر ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، مسیرهای جایگزین دسترسی به فرودگاه مهرآباد اعلام شد.

به علت برگزاری مراسم تشییع ابراهیم رئیسی و همراهان او در دومین روز از خرداد 1403 و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در میدان آزادی و خیابان‌های منتهی به این میدان،  مسیرهای جایگزین دسترسی به فرودگاه مهرآباد تهران اعلام شد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران، «مسافرانی که قصد عزیمت به مقاصد مختلف کشورمان را با استفاده از پروازهای امروز دارند تا پایان مراسم برای رسیدن به موقع بهتر است از مسیرهای جایگزین که عبارتند از: خیابان شهید ستاری جنوب ورودی به مهرآباد و اتوبان شهید لشکری شرق ورودی به مهرآباد استفاده کنند.

لازم به یادآوری است براساس اخبار مخابره‌شده از تراکم جمعیت و افزایش حجم ترافیک در محدوده میدان آزادی و محورهای منتهی به این میدان، بهتر است مسافران گرامی حداقل دو ساعت قبل از پرواز در ترمینال‌های تعیین شده حاضر باشند.»

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در اطلاعیه‌ای، از مسافران خواست باتوجه به برگزاری مراسم تشییع پیکرهای ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت در تهران، ‌نسبت به برنامه‌ریزی دقیق برای حضور به موقع در ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اقدام کنند.

همچنین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «از مسافران درخواست می‌شود باتوجه به برگزاری مراسم تشییع پیکرهای ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت در تهران، ‌نسبت به برنامه‌ریزی دقیق برای حضور به موقع در ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اقدام کنند.

مسیرهای پیشنهادی جایگزین برای دسترسی به مهرآباد و حضور به موقع مسافران پروازها، عبارتند از:

۱- خیابان شهید ستاری جنوب ورود به مهرآباد

۲- اتوبان شهید لشکری شرق ورود به مهرآباد.

همچنین از مسافران تقاضا می‌شود حداقل ۱۲۰ دقیقه پیش از پرواز، خودشان را به ترمینال‌های چهارگانه مهرآباد برسانند.»

منبع: تسنیم
 

نظرسنجی

اگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنید، به کدام یک از گزینه‌های تایید شده رای خواهید داد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها