|

طغیان رودخانه‌های تهران و سیلاب در پاکدشت/ ویدئو

بارش‌های سیل‌آسا و آبگرفتگی گسترده، موجب طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب در پاکدشت تهران شد.

طغیان رودخانه‌های تهران و سیلاب در پاکدشت/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، بارش شدید باران، باعث طغیان رودخانه‌های پاکدشت تهران شد. هواشناسی نسبت به بارش‌های شدید و رگباری، احتمال وقوع سیلاب،؛ طوفان و وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و در نقاط مستعد، تگرگ، به شهروندان هشدار داده بود.

با تلاش مسئولان مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت، سیلاب ناشی از بارش‌های رگباری امروز «سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳»، به مسیر چنداب هدایت شد. با این حال، این سیلاب به اراضی کشاورزی 3 روستا در این منطقه خسارت وارد کرد.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت گفت: سیلاب امروز به مسیر چنداب، به مسیل رودخانه هدایت شد و تنها مزارع چند کشاورز در سه روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید.

ابوالفضل نجفی، مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت بعدازظهر سه‌شنبه « ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳» از آمادگی در مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت خبر داد و افزود: با توجه به هشدارهای اداره کل مدیریت بحران استان تهران، آمادگی لازم برای پیگیری و پیشگیری از بحران در پاکدشت ایجاد شد.

او گفت: با توجه به همسایگی مسیل روستای «چنداب» با سمنان احتمال ریزش و سیلابی شدن آن وجود داشت و با توجه به شناخت مسیر حرکتی سیلاب مسیرهای منتهی به محور امام رضا (ع) و اراضی کشاورزی ایمن‌سازی شد و سیلاب در مسیر چنداب در مسیل رودخانه خود هدایت شد.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت اضافه کرد: در سه روستای قرمزتپه، عبدل‌آباد و حمامک پارچین مزارع تعدادی از اراضی کشاورزی آسیب دید، که در حال پیگیری آن هستیم.

طغیان رودخانه‌های تهران و سیلاب در پاکدشت

فیلمی از طغیان رودخانه‌های پاکدشت تهران و وقوع سیلاب بر اثر بارش شدید باران منتشر شده است.

سیلاب در پاکدشت

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها