|

دستگیری اراذل و اوباش مسلح تهرانپارس تهران

جزئیات دستگیری اراذل و اوباش مسلح منطقه تهرانپارس تهران اعلام شد.

دستگیری اراذل و اوباش مسلح تهرانپارس تهران

به گزارش شبکه شرق، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به ایجاد رعب و وحشت با تیراندازی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.

سرگرد محمد زیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران اظهار داشت: روز گذشته، «دوشنبه، هفتم اسفندماه»، ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی دو مرد جوان که با سلاح گرم اقدام به برهم زدن آرامش و رعب و وحشت و همچنین قدرت نمایی محله تهرانپارس شده بودند، دریافت که به محض وصول این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد عاملان این قدرت‌نمایی، از اراذل و اوباش شرور منطقه بوده که دارای سوابق درگیری و شرارت متعددی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران تاکید کرد: با رصدهای اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان شناسایی شد و پس از اخذ دستور قضایی، هر دو شرور در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح سرد و همچنین سلاح جنگی به همراه فشنگ کشف شد، تصریح کرد: هر دو متهم دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی، به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی در پایان تاکید کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند، برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها