|

اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس

وزارت آموزش و پرورش جزئیات تعطیلی مدارس در چند شهر و استان کشور را اعلام کرد.

اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس

به گزارش شبکه شرق، جزئیات تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس به دلیل سرما و بارش برف، در چند شهر و استان کشور اعلام شد.

تعطیلی مدارس پردیس

آموزش و پرورش استان تهران، در اطلاعیه‌ای جزئیات تعطیلی مدارس شهرستان‌های این استان را اعلام کرد.

طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، کلیه مدارس در مقاطع تحصیلی نوبت عصر در شهرستان پردیس، غیرحضوری شد.

به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان پردیس به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد. مدارس صبح امروز دماوند نیز غیرحضوری و در بستر شاد برگزار شده بود.

تعطیلی مدارس دماوند

با تصمیم ستاد مدیریت بحران مبنی بر برودت هوا و لغزندگی معابر دماوند، مدارس ابتدایی این منطقه در نوبت صبح غیرحضوری شد و آموزش در شبکه شاد برپا خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش دماوند از تعطیلی حضوری کلاس درس در همه مقاطع تحصیلی برای نوبت عصر در دماوند و رودهن خبر داد و گفت: دانش آموزان در بستر شاد آموزش خواهند دید.

محمد فروتن، مدیر آموزش و پرورش دماوند از تعطیلی حضوری کلاس درس در همه مقاطع تحصیلی برای نوبت عصر در دماوند و رودهن خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش دماوند گفت: مدارس دماوند و رودهن در تمامی مقاطع در نوبت عصر در روز سه‌شنبه «۱۷ بهمن ماه: غیرحضوری است‌.

او گفت: بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند، به دلیل بارش برف برودت هوا و لغزندگی معابر، همه مدارس در تمامی مقطع شهرستان دماوند در نوبت عصر در روز سه‌شنبه «۱۷ بهمن‌ماه» غیرحضوری خواهند بود.

فروتن در ادامه گفت: با توجه به تداوم بارش برف و سختی عبور و مرور در مسیرهای اصلی و فرعی والدین می‌توانند به مدارس مراجعه و فرزندان خود را تحویل گرفته و به منزل ببرند.

بر اساس این گزارش، صبح امروز تعطیلی مقطع ابتدایی دماوند اعلام شده بود و بقیه مقاطع در مدرسه حاضر شدند که با تداوم بارش برف و برودت و لغزندگی، برای شیفت عصر دانش‌آموزان از حضور در مدرسه معاف هستند و آموزش را در بستر شاد دنبال خواهند کرد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها