|

رییس شورای اسلامی شهر تهران:

سامانه دقیقی برای تشخیص نرخ کرایه تاکسی در روزهای بارانی نیاز داریم

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مطالعات برای نرخ‌گذاری تاکسی‌های اینترنتی انجام شده اما کافی نیست، گفت: سامانه دقیقی برای تشخیص نرخ کرایه تاکسی در روزهای بارانی نیاز داریم.

سامانه دقیقی برای تشخیص نرخ کرایه تاکسی در روزهای بارانی نیاز داریم

به گزارش شبکه شرق،‌ مهدی چمران روز سه‌شنبه در ابتدای یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش باران و موضوع اضافه دریافت تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: لازم است با وزارت کشور این موضوع را مطرح و حل کنیم تا در صحن ارائه شود.

وی ادامه داد: این تاکسی‌ها در شرایط نامساعد جوی علاوه بر تخلف، بی معرفتی کردند و کرایه‌ها را افزایش داده‌اند.

به گفته چمران، ما از گذشته در خاطر داریم که در زمان گرفتاری مردم به داد یکدیگر می‌رسیدند نه در شرایط عادی؛ حالا می‌بینیم برای اندکی درآمد بیشتر، کرایه‌ها را افزایش می‌دهند و این ناجوانمردانه است.

چمران با بیان اینکه نرخ تمام وسایل نقلیه باید از سوی شورای شهر تعیین شود، اضافه کرد: اگر تاکسی‌های اینترنتی به مردم اجحاف نکنند ما مخالفتی نداریم که فعال باشند اما در سرویس مدارس و شرایط بارندگی خود را نشان دادند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سامانه دقیقی نیاز داریم تا نرخ کرایه در روزهای بارانی را تشخیص و تمیز دهد، یادآور شد: نباید شرایطی ایجاد شود که مردم دچار گرفتاری شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز برای اولین بار در این سال‌ها حبیب کاشانی نطق پیش از دستور خواهد داشت، تاکید کرد: اساسنامه تعدادی از سازمان‌ها نیز در جلسه امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها