|

اظهارات جمیله علم‌الهدی علیه «فمنیست‌ها»

جمیله علم الهدی همسر رئیسی گفت: زنان در ایران تحت حمایت خانواده، پدر و همه اعضای خانواده هستند و به واسطه حمایتی که از خانواده دریافت می‌کنند، نقش تعیین کننده‌ای در جامعه ایفا می‌کنند و به این دلیل است که هسته اصلی خانواده نقش بسزایی دارد.

اظهارات جمیله علم‌الهدی علیه «فمنیست‌ها»

به گزارش شبکه شرق، جمیله علم الهدی همسر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که فرهنگ و رویکرد «خشونت طلب» فمینیستی غرب در ایران کارساز نخواهد بود.

به گزارش ایرنا از "نیوزویک" همسر رئیس جمهور ایران گفت: زنان در ایران تحت حمایت خانواده، پدر و همه اعضای خانواده هستند و به واسطه حمایتی که از خانواده دریافت می‌کنند، نقش تعیین کننده‌ای در جامعه ایفا می‌کنند و به این دلیل است که هسته اصلی خانواده نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: زنان در ایران یا هر جای دنیا نقش تعیین کننده‌ای در حفظ هسته اصلی خانواده دارند، بنابراین نقش بسیار تعیین کننده‌ای در جامعه دارند.

خانم علم الهدی ادامه داد: زنان در ایران برای حقوق خود مبارزه نکرده‌اند، زیرا از حقوق خود برخوردار هستند. مردان در جامعه ایران حرمت زنان را حفظ کرده‌اند. ارزش‌هایی که زنان در ایران مستحق آن هستند، از نظر جنبه‌های اخلاقی، در واقع به قوانین و مقررات تبدیل شده‌اند.

او تاکید کرد: جنبش فمینیستی سایر نقاط جهان نیز در ایران راه نیافته است و این در درجه اول به دلیل گرایش به خشونت است. برخلاف آن، زنان در ایران آرامش را ترجیح می‌دهند تا اینکه در معرض خشونت از طریق رویکرد فمینیستی قرار گیرند. این تفاوت چشمگیر میان این دو مساله است.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها