|

مدیر هتل محل اقامت رونالدو:

تخریب بخش‌هایی از هتل اسپیناس در پی ازدحام جمعیت/ تکذیب اقامت رونالدو در سوئیت ۹۰ میلیون تومانی

از سوئیت اختصاصی رونالدو به قیمت شبی ۹۰ میلیون تومان هم خبری نیست؛ همه اتاق‌های این سه طبقه به قیمت ۵ میلیون تومان بوده و این قیمت‌ها در وب‌سایت هتل موجود است.

 تخریب بخش‌هایی از هتل اسپیناس در پی ازدحام جمعیت/ تکذیب اقامت رونالدو در سوئیت ۹۰ میلیون تومانی

به گزارش شبکه شرق، مدیر هتل محل اقامت رونالدو از تخریب بخش‌هایی از این هتل در پی ازدحام جمعیت هواداران این بازیکن فوتبال خبر داد و اقامت رونالدو در سوئیت لاکچری ۹۰ میلیون تومانی را رد کرد.

کریستیانو رونالدو و کاروان تیم النصر عربستان درحالی سفر کوتاه اما پرحاشیه‌ای را به تهران آغاز کرده‌اند که محل اقامت آن‌ها نیز از گزند این حواشی و شایعات دور نمانده است؛ از شایعه اجاره یک سوئیت مجلل ۲۵۰ متری در هتلی ۵ ستاره در شمال تهران به قیمت حدودی ۹۰ میلیون تومان برای یک شب اقامت رونالدو گرفته تا اجاره تمام اتاق‌های این هتل توسط هواداران این بازیکن مشهور.

با این وجود، مدیر این هتل تمام این اخبار را رد می‌کند و آن‌ها را حاشیه‌سازهایی می‌داند که به واسطه حضور یک چهره مشهور فوتبالی در ایران رخ داده است.

علی‌اصغر امیری درباره اخبار و حواشی منتشرشده از محل اقامت بازیکنان تیم فوتبال النصر که توسط باشگاه پرسپولیس اجاره شده است، به ایسنا گفت:‌ سه طبقه از این هتل به مدت یک شب در اجاره تیم النصر عربستان است و باقی طبقات هم‌چنان در اختیار هتل و مسافران است و خبری که درباره اجاره کامل اتاق‌ها توسط هواداران منتشر شده، درست نیست. ۱۵ طبقه از این هتل هم‌چنان در اختیار ما قرار دارد و اتاق خالی هم وجود دارد.

او همچنین درباره قیمت اتاق‌هایی که در اجاره تیم النصر است، گفت: رقم‌هایی که درباره اجاره اتاق‌ها اعلام شده است درست نیست، ما سه طبقه از هتل در اختیار تیم النصر قرار گرفته که اتاق‌های آن برای یک شب به قیمت ۵ میلیون تومان رزرو شده و ورود به این طبقات هم برای مسافران متفرقه ممنوع است.

از سوئیت اختصاصی رونالدو به قیمت شبی ۹۰ میلیون تومان هم خبری نیست؛ همه اتاق‌های این سه طبقه به قیمت ۵ میلیون تومان بوده و این قیمت‌ها در وب‌سایت هتل موجود است. البته در آن سه طبقه چند اتاق خوب رزرو شده که ما اطلاع نداریم در اختیار چه کسانی قرار خواهد گرفت. به هر حال این‌ها مسائل امنیتی است.

امیری همچنین به ازدحام جمعیت هواداران رونالدو در لابی و محوطه هتل اشاره کرد و گفت: ازدحام جمعیت باعث شده فضای سبز، درها و بخش‌هایی از ورودی هتل آسیب ببیند. البته تمهیدات جدی برای امنیت و اقامت تیم النصر درنظر گرفته شده است.

تیم النصر قرار است شامگاه سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه در ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران بدون حضور تماشاگر با پرسپولیس بازی داشته باشد.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها