|

حکم پرونده فساد شهرداری گرگان صادر شد

رئیس کل دادگستری گلستان اعلام کرد: رأی بدوی ۴ متهم پرونده فساد شهرداری گرگان صادر شد.

حکم پرونده فساد شهرداری گرگان صادر شد

به گزارش شبکه شرق، رئیس کل دادگستری استان گلستان اعلام کرد که برای۴ متهم پرونده فساد شهرداری گرگان رای بدوی صادر شده است.

حیدر آسیابی ظهر امروز یک‌شنبه ۱ مردادماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات پرونده معروف به «فساد شهرداری گرگان» پرداخت و گفت: پس از انجام تحقیقات قضایی و اخذ دفاعیات متهمان و وکلای آنان، بر اساس رأی دادگاه، حکم متهم ردیف اول این پرونده صادر شد.

وی با بیان اینکه این متهم به حبس، جزای نقدی، انفصال از خدمات دولتی و مجازات تکمیلی محکوم شد، ادامه داد: با بررسی‌های به عمل آمده، رأی حبس و مجازات تکمیلی به ۳ متهم دیگر این پرونده هم صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تأکید بر اینکه رأی صادره، بدوی و قابل اعتراض است، خاطرنشان کرد:‌ اتهام دو عضو شورای اسلامی شهر گرگان و تعدادی از کارمندان شهرداری و چند کارچاق کن هم در مراحل رسیدگی و اخذ دفاعیات متهمان و وکلای آنان بوده که پس از حصول نتیجه اطلاع‌ رسانی می‌شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا در برخورد با متخلفان با هیچ احدی مماشات نکرده و نخواهد کرد، افزود: قوه قضائیه در برخورد با هرگونه فساد، توجه به جناح‌ها، طیف‌ها و اینکه متهم با چه جایگاهی است هیچ اهمیتی نداده و با قدرت و اقتدار در مسیر برخورد با فساد حرکت می‌کند.

گفتنی است، از سال گذشته تاکنون شهردار گرگان به همراه ۱۰ نفر از کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر در رابطه با پرونده‌های تخلف در شهرداری گرگان دستگیر شده‌اند. علاوه بر این افراد در این پرونده تعدادی کارچاق کن و پیمانکار هم در بازداشت به سر می‌برند.

 

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها