|

آدم‌ربایی از ‌قرچک تا خیابان شریعتی تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: شاکی پرونده مشکوک به آدم‌ربایی اعلام کرد که گروگان‌گیران با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب ۲ هزار و ۶ هزار دلار وجه نقد کرده‌اند.

آدم‌ربایی از ‌قرچک تا خیابان شریعتی تهران

به گزارش شبکه شرق، فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزادی ۱۵ گروگان حادثه آدم‌ربایی در قرچک خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر درباره خبر گروگانگیری در قرچک گفت: در پی گزارش یک فقره فقدانی مشکوک به آدم‌ربایی در شهرستان قرچک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشته که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب ۲ هزار و ۶ هزار دلار وجه نقد کرده‌اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در خیابان شریعتی تهران شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی با انجام یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سرکرده باند و ۴ نفر از اعضا باند آدم‌رباها که همگی اتباع کشورهای همسایه بودند دستگیر و ۱۵ گروگان بدون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی از بند گروگان‌گیران رها و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: این باند آدم‌ربایی در زمینه انتقال و مهاجرت غیرقانونی اتباع مهاجر فعالیت داشته که با دریافت مبالغی قصد انتقال اتباع از کشور به سایر مقاصد را داشته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد هر ۱۵ گروگان از اتباع و اهل شهرستان قرچک بودند.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها