|

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ / وزش باد شدید و گرد و خاک در بیشتر مناطق کشور

سازمان هواشناسی وزش باد شدید موقت و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را برای بیشتر مناطق کشور طی امروز و روزهای آینده پیش‌بینی کرد.

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ / وزش باد شدید و گرد و خاک در بیشتر مناطق کشور

به گزارش شبکه شرق، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، مشال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

سه شنبه در اردبیل، آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات جنوبی البرز غربی و مرکزی، بخش‌هایی از استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، برخی مناطق واقع در کرمان، سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از مرکز و جمعه در شمال شرق، ارتفاعات و دامنه‌های البرز شرقی و ارتفاعات جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

امروز در قم، نیمه جنوبی تهران، جنوب البرز، شمال مرکزی، جنوب و شرق کرمان، جنوب سمنان، شرق و شمال اصفهان، غرب استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان، سه شنبه در بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق و چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق، شرق (به ویژه منطق زابل) و برخی مناطق سمنان، وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها