|

پلیس: یک آرایشگاه زنانه در شهرستان گلوگاه به دلیل انتشار تصاویر کشف حجاب پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در طرح نظارتی بر اماکن عمومی شهرستان یک واحد آرایشگاه زنانه که اقدام به تبلیغات نامتعارف کاری و اقدام به انتشار تصاویر کشف حجاب مشتریان می‌کرد، شناسایی و پلمب شد‌.

پلیس: یک آرایشگاه زنانه در شهرستان گلوگاه به دلیل انتشار تصاویر کشف حجاب پلمب شد

به گزارش شبکه شرق، محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اجرای طرح نظارت بر اماکن نظارتی اظهار کرد: در طرح نظارتی بر اماکن عمومی شهرستان یک واحد آرایشگاه زنانه که اقدام به تبلیغات نامتعارف کاری واقدام به انتشار تصاویر کشف حجاب مشتریان می‌کرد، شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از تبلیغات و انتشار تصاویر مشتریان یک واحد آرایشگاه زنانه در شبکه‌های اجتماعی مطلع شدند.

فرمانده انتظامی گلوگاه افزود: با شناسایی و بازدید از این واحد صنفی و با توجه به اسناد و مستندات به دست آمده از فعالیت‌های مغایر با مقررات صنفی، این آرایشگاه زنانه با دستور قضائی پلمب و متصدی مربوطه نیز برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کلوانی بیان کرد: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی در شهرستان محلات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان تعداد ۷ واحد متخلف دیگر را پلمب کردند.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها