|

جزییات آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ خبر داد.

جزییات آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۲  اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، دکتر علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه ثبت‌نام نوبت دوم کنکور تا ۲۱ فروردین ادامه دارد، گفت: بهتر است داوطلبان شرکت در این آزمون هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و ثبت‌نام را به روز پایانی موکول نکنند.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ هزار داوطلب در آزمون سراسری ثبت‌نام کردند یادآور شد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود که آزمون نوبت اول ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کریمیان اظهار کرد: داوطلبانی که در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ شرکت کرده اند در صورت تمایل می توانند در نوبت دوم آزمون سراسری نیز شرکت نمایند.

وی در پایان تأکید کرد: داوطلبان لازم است قبل از اقدام به ثبت‌نام ضمن دریافت کد ۱۹ رقمی سوابق تحصیلی از سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir ، دفترچه راهنمای ثبت‌نام همچنین اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون‌ سراسری‌ ‌ سال‌ ۱۴۰۲ (نوبت دوم) که در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها