|

راهنمای خرید بلیط هواپیما به مقصد مشهد

راهنمای خرید بلیط هواپیما به مقصد مشهد مشهد با میزبانی حرم مطهر امام رضا (ع) شهر زیارتی مهمی محسوب می‌شود. همین امر یکی از دلایل محبوبیت پروازهای مشهد محسوب می‌شود.

مشهد با میزبانی حرم مطهر امام رضا (ع) شهر زیارتی مهمی محسوب می‌شود. همین امر یکی از دلایل محبوبیت پروازهای مشهد محسوب می‌شود. خرید بلیط پرواز به مقصد مشهد از ایرلاین‌های مختلفی امکان‌پذیر است. قیمت بلیط این ایرلاین‌ها با یکدیگر تفاوت‌هایی نیز دارد. در برخی از فصل‌ها، امکان پیداکردن بلیط هوایی به مشهد با تخفیف نیز وجود دارد. یکی از خطوط پر رفت‌و‌آمد هوایی به مشهد پروازهای تهران به این شهر است. در ادامه این مطلب، اطلاعات جامعی برای سفر هوایی به مشهد و تهیه بلیط هواپیما (https://www.snapptrip.com/flights) ارائه خواهیم کرد.

برنامه پروازهای تهران به مشهد چگونه است؟

روزانه حدود 15 پرواز از تهران به مشهد انجام می‌شود. اولین پرواز حدود ساعت 5:45 صبح و آخرین پرواز حدود ساعت 23:30 از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به مقصد فرودگاه بین‌المللی مشهد انجام می‌گیرد. بنابراین، با یک برنامه زمانی منعطف، گزینه‌های زیادی برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد بر اساس نیاز خود خواهید داشت.

خرید بلیط پرواز به مقصد مشهد چقدر هزینه دارد؟

قیمت بلیط پرواز مشهد بسته به مبدا، متفاوت است. همچنین اگر قصد رزرو پرواز مشهد را دارید و به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید، باید بدانید که بسته به ایرلاین‌ها تفاوت‌هایی در قیمت بلیط وجود دارد. به طور کلی، اگر اقدام به خرید بلیط پرواز به مقصد مشهد حداقل شش هفته قبل از حرکت رزرو کنید، به احتمال زیاد پروازهایی با قیمت کمتر از میانگین پیدا خواهید کرد.

کودکان دو تا 12 ساله به عنوان بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. زیرا به صندلی جداگانه نیاز دارند. در نتیجه، تخفیفی روی بلیط آنها اعمال نخواهد شد. برخی از خطوط هوایی نیز حدود 50 درصد تخفیف برای کودکان ارائه می‌دهند. قیمت بلیط برای نوزادان نیز حدود ده درصد قیمت بلیط اصلی خواهد بود.

چگونه بلیط پرواز ارزان مشهد پیدا کنیم؟

به طور کلی، اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان مشهد هستید، زمستان بهترین زمان برای رزرو پرواز است. زیرا زمستان فصل کم سفر به مشهد محسوب می‌شود. به دلیل تقاضای کمتر، قیمت‌ها نیز پایین ترخواهند بود! اگر به دنبال خرید بلیط پرواز به مقصد مشهد در فصل خوش آب‌و‌هوا هستید، از اسفند تا اردیبهشت به راحتی می‌توانید بلیط مورد نظر خود را پیدا کنید. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما ارزان نیز می‌توانید اینجا کلیک کنید.

البته در این بازه زمانی، کمی قیمت بلیط پرواز تهران مشهد گران‌تر است. بر این اساس، بسته به زمان، قیمت پرواز به مشهد متفاوت خواهد بود. پیدا ردن یک پرواز ارزان با چند عامل مانند تاریخ و فصلی که پرواز را جستجو می‌کنید، روز حرکت و تعداد صندلی‌های موجود تعیین می‌شود.

برای مثال، تهران به مشهد مسیر شلوغی است. برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد بهتر است پرواز خود را در طول هفته به جای آخر هفته جستجو کنید. می توانید با جستجوی موارد زیر پروازهای ارزان‌تر را بیابید و رزرو کنید:

·بلیط یک شهر یا فرودگاه نزدیک مشهد.

·خطوط هوایی مختلفی که به مشهد پرواز دارند.

·تاریخ‌های مختلف حرکت در ماه موردنظر.

·اطلاعات تخفیف در سایت‌های مختلف.

کدام ایرلاین ها به مشهد پرواز دارند؟

خرید بلیط پرواز به مقصد مشهد از خطوط هوایی مختلفی امکان‌پذیر است. برای مثال، روزانه حدود 15 پرواز از فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه مشهد انجام می‌شود. هواپیمایی ماهان، تابان و آتا برخی از ایرلاین‌هایی هستند که بلیط هواپیما تهران مشهد را با برنامه زمانی متفاوت ارائه می‌دهند.

حق بار و چمدان دستی برای سفر هوایی به مشهد

بسته به ایرلاینی که پرواز به مشهد را انجام می‌دهد، ممکن است مقدار بار اضافی کمی متفاوت باشد. در ادامه می‌توانید لیستی را مشاهده کنید که میزان بار مجاز خطوط هوایی مختلف را نشان می‌دهد.

·هواپیمایی ماهان،کلاس اقتصادی: 20 کیلوگرم - کلاس تجاری: 30 کیلوگرم

·هواپیمایی تابان،کلاس اقتصادی: 20 کیلوگرم

·هواپیمایی ایران ایر، کلاس اقتصادی: 20 کیلوگرم - کلاس تجاری: 30 کیلوگرم

·هواپیمایی آتا، کلاس اقتصادی: 20 کیلوگرم

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان باربری می‌توانید به سایت باربری داخلی ایران مراجعه کنید. معمولا اکثر خطوط هوایی در کلاس اقتصادی و تجاری اجازه پنج تا هفت کیلوگرم را در کابین می‌دهند.

خرید بلیط هواپیما ارزان به مقصد مشهد و انتخاب صندلی

معمولا خدمات پروازهای داخلی ایران شامل انتخاب صندلی نمی‌شود. با این حال، شرکت هواپیمایی ماهان این فرصت را برای راحتی مسافران فراهم کرده است تا بتوانند صندلی موردنظر خود را در هواپیما داشته باشند.

خرید بلیط پرواز به مقصد مشهد و نحوه کنسلی آن

اگر به هر دلیلی تصمیم به لغو پرواز خود داشته باشید، هزینه کنسلی بر اساس کلاس پروازی شما کسر می‌شود. لطفا توجه داشته باشید که خطوط هوایی مختلف سیاست‌های متفاوتی در مورد کنسلی دارند. بر این اساس، هزینه کنسلی بسته به زمان درخواست شما متفاوت است.

لطفا قبل از رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران مشهد شرایط و سیاست‌های کنسلی را مطالعه کنید. همچنین برای خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران مشهد نیز می‌توانید اینجا کلیک کنید.

فرودگاه بین المللی مشهد

فرودگاه شهید هاشمی نژاد در چند کیلومتری جنوب مرکز شهر قرار دارد. مشهد به‌عنوان دومین شهر بزرگ ایران به تمام شهرهای ایران که دارای فرودگاه هستند، متصل است. در مسیرهای شلوغ‌تر به مقصد مشهد، چندین گزینه بلیط در روز وجود دارد. با این حال، در فصل‌های اوج زیارت، بلیط‌ها زود به فروش می‌رسند.

مشهد همچنین در سطح بین‌المللی به دیگر نقاط دنیا متصل است، زیرا در جدول زمانی تمام خطوط هوایی بزرگتر خاورمیانه قرار دارد. پروازهایی از بحرین، دمشق، دبی، کویت، بیشکک، بیروت، جده، دوشنبه، کابل، دوحه، آلماتی، لاهور و استانبول به مقصد شهر مشهد صورت می‌گیرند.

جمع‌بندی

اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما تهران مشهد با قیمت ارزانی هستید، باید از چند هفته قبل اقدام به رزرو بلیط خود کنید. شرکت‌های هواپیمایی مختلف دارای پرواز به مقصد مشهد هستند. مسیر تهران مشهد از جمله خطوط پر رفت‌و‌آمد هوایی به ‌شمار می رود.

روزانه پروازهای مختلفی از تهران و دیگر نقاط دنیا به مشهد انجام می‌شوند. دیگر نقاط جهان همچون استانبول، بحرین، دمشق، دبی، کویت، بیشکک، بیروت، جده، دوشنبه، کابل و غیره دارای پروازهای مستقیم به مشهد نیز هستند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها