|

بارش باران از فردا در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که طی دو روزآینده در سطح استان تهران شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود و از روز یکشنبه (۶ فروردین) سامانه بارشی وارد استان تهران می شود.

بارش باران از فردا در تهران

به گزارش شبکه شرق، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا یکشنبه (۴ تا ۶ فروردین) آسمانی صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد ملایم و در مناطق پرتردد شهری در برخی ساعات همراه با غبار محلی رقیق پیش‌بینی می‌شود همچنین در پاره ای نقاط به‌ویژه ارتفاعات رشد ابر در ساعات بعدازظهر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا یکشنبه افزایش تدریجی دما و در روز دوشنبه کاهش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شنبه(۵ فروردین‌ماه) آسمان تهران صاف، در برخی ساعت‌ها غبار رقیق و گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۲۰ و ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

در روز یکشنبه (۶ فروردین‌ماه) آسمان تهران قسمتی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و در اواخر وقت رگبار باران همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای هوا در این روز به ترتیب ۲۰ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها