|

جاده چالوس بسته شد

فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این محور کوهستانی پرتردد کشور از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه خبر داد و گفت : انسداد این محور با هدف تخلیه بار ترافیکی اتوبان تهران و استان البرز صورت گرفته است.

جاده چالوس بسته شد

به گزارش شبکه شرق، سرگرد محمد احمدی در این باره اظهار کرد: این محور بعد انسداد ساعت ۱۴ روز گذشته صبح امروز بازگشایی شد و طرح های انسداد و یک طرفه شده برای کاهش بار ترافیکی این محور تا پایان تطعیلات نوروزی را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: محور کندوان در منطقه مرزن آباد رای تخلیه بارترافیکی قطعه یکم اتوبان تهران - چالوس که برابر گزارشها پنج کیلومتر به حجم ترافیک خودروها متوقف شد، مسدود شده است.

وی در خصوص استمرار ریزش سنگ در این محور کوهستانی یادآور شد : صبح امروز چند مورد ریزش سنگ در این محور گزارش و بر اثر آن چند نفر مصدوم شدند.

وی اظهارداشت: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

فرمانده پلیس راه کندوان ادامه داد : در زمان حاضر روزانه ۲۰ تا ۲۵ هزار خودرو از محور کندوان تردد می کنند که این رقم نیز در حال افزایش است.

سرگرد احمدی تصریح کرد : بر اساس آمار موجود شمار تردد خودروهای سفر نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بسیار افزایش داشته است.

برابر آمار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از زنان اجرای طرح ستاد خدمات سفرهای نوروزی تا مروز بیش از ۱۰میلیون نفر مسافر و گردشگر از جاده های اصلی کندوان. هراز و فیروز کوه وارد مازندران شدند.

جاده چالوس- کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود نیمی از این مسیر مربوط به حوزه جغرافیایی مازندران شهرستان چالوس است.

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها