|

تعطیلی مدارس و ادارات در برخی استان ها/ ادارات استان تهران روز شنبه تعطیل شد/ کلاس های مدارس غیرحضوری برگزار می‌شود

استان های تهران، قم، گیلان، البرز و خراسان جنوبی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو، ادارات و مدارس خود را به دلیل سرمای هوا تعطیل کرده اند.

تعطیلی مدارس و ادارات در برخی استان ها/ ادارات استان تهران روز شنبه تعطیل شد/  کلاس های مدارس غیرحضوری برگزار می‌شود

به گزارش شبکه شرق، پیش‌بینی سرما سبب تعطیلی مدارس دانشگاه‌ها و ادارات در برخی استان‌ها شد.

 

استان قم

باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

 

استان گیلان:

مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.

در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم.های گرمایشی و موتورخانه‌ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

 

استان البرز:

تمام ادارات و بانک‌های البرز (به جز شعب کشیک) روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است.

 

خراسان جنوبی:

علیرضا عباس زاده ، سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی گفت: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم و همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

 

استان اصفهان:

دورکاری ادارات و مجازی شدن مراکز آموزشی در اصفهان 

براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

 

استان سمنان:

ادارات، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان شنبه تعطیل است

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اعلام کرد: تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان (به غیر از شعب مرکزی) به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی فردا (شنبه) تعطیل است.

 

آذربایجان شرقی:

 ادارات و سازمان‌های اداری آذربایجان شرقی روز شنبه تعطیل است

استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه /۲۴ دی/ تعطیل و فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

 

تهران: 

ادارات استان تهران روز شنبه تعطیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: ادارات استان تهران روز شنبه تعطیل شد.

امتحانات نهایی دانش آموزان و دانشجویان و نیز برنامه‌های عادی مدارس و دانشگاه‌ها به قوت خود باقی است و تصمیم گیری در این خصوص با خود دانشگاه‌ها و مدارس است.

همچنین استانداری تهران اعلام کرد: فردا، مدارس به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد. بانک‌های استان نیز فردا تعطیل خواهند بود.

همچنین ستاد بانک‌ها به جز واحدهای پشتیبان که به صورت کشیک برای ارائه سرویس های غیرحضوری فعالیت می‌نمایند تعطیل می‌باشند.  

ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می نمایند. 

 

تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: تداوم سرمای هوا سبب تعطیلی مدارس زاهدان، خاش، تفتان، میرجاوه، مهرستان، سیب و سوران و سراوان در روز شنبه شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها