|

کدام محورها مسدود هستند؟

به‌دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان‌های کشور، برخی پروازها با تاخیر یا لغو مواجه شده و بعضی محورهای شریانی و آزادراه‌ها نیز مسدود شدند.

کدام محورها مسدود هستند؟

به گزارش شبکه شرق،آخرین خبر از مرکز مدیریت راه‌های کشور حاکی از آن است که در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و قزوین-رشت (رفت و برگشت)، تردد روان جریان دارد. محور قدیم خرم آباد-‌پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد-پل زال و محور خرم آباد-کوهدشت انجام می‌شود.

همچنین محورهای شریانی ریگان-ایرانشهر، تایباد-باخرز، محور قدیم مشهد-باغچه، فریمان-مشهد و آزادراه کنارگذر شمالی (کمربند سبز) مسدود شده‌اند. از میان محورهای غیرشریانی نیز محورهای پونل-خلخال، جاسک-بشاگرد، گناباد-کاخک، منوجان-هشتبندی و مشهد-کلات مسدود است.

در عین حال به مسافران توصیه می‌شود درصورت ضرورت برای سفر، از طریق سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند؛ همچنین زنجیرچرخ همراه داشته باشند و سیستم گرمایشی ماشین را چک کنند.

در مصرف گاز صرفه‌جویی کنید

همچنین با تداوم بارندگی‌ها، مسئولان توصیه کردند با توجه به اینکه بیشتر استان‌های کشور تحت تأثیر سامانه بارشی اخیر، با کاهش دما مواجه خواهند شد و افزایش میزان مصرف گاز، قابل پیش‌بینی است به جهت این که در بحث تأمین گاز بخش خانگی دچار مشکل نشویم و با کاهش و افت فشار گاز مواجه نشویم، لذا باید در صرفه‌جویی در مصرف گاز دقت لازم را داشته باشیم.

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها