|

آیا می توان با سرمایه گذاری در گرجستان اقامت این کشور را دریافت کرد؟

گرجستان یکی از کشورهای امن و مطمئن برای برای مهاجرت و راه اندازی کسب و کار بشمار می رود از این رو سرمایه گذاری در گرجستان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

آیا می توان با سرمایه گذاری در گرجستان اقامت این کشور را دریافت کرد؟

 

 

 

سرمایه گذاری در خارج از کشور این روزها به یک روش رایج برای مهاجرت و راه اندازی شغل در سایر نقاط دنیا تبدیل شده است. گرجستان در طی سال های اخیر محبوبیت بالایی در میان مهاجران ایرانی بدست آورده است. کشوری که از نظر اقدامات سیاسی و اقتصادی ارتباط خوبی با کشورهای عضو اتحادیه اروپا داشته و از نظر امنیت جزو 10 کشور امن دنیا می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مزایا و شرایط سرمایه گذاری در گرجستان بپردازیم.

درباره سرمایه گذاری در گرجستان

گرجستان، کشوری محبوب در میان مهاجران و سرمایه گذاران که از وضعیت اقتصادی رو به رشدی برخوردار می باشد. دولت این کشور روش های مختلفی را برا اخذ اقامت در اختیار اتباع خارجی قرار داده است که یکی از رایج ترین آن ها سرمایه گذاری می باشد. براساس قانونی مهاجرتی این کشور، اتباع خارجی با سرمایه گذاری به مبلغ 300 هزار دلار آمریکا در کسب و کار، می توانند اقامت دائم گرجستان با سرمایه گذاری را دریافت کنند. از آنجایی که این نوع اقامت از نوع دائم می باشد، فرد می تواند از تمامی امکانات زندگی و کار همچون سایر شهروندان گرجستان بهره مند شود.

مزایای سرمایه گذاری در گرجستان

از آنجایی که کشور گرجستان در طی 10 سال اخیر، تغییرات اساسی به خود دیده است، در حال حاضر یکی از قطب های اقتصادی نوپا در آسیا بشمار می رود. بدین ترتیب می توان گفت سرمایه گذاری در گرجستان مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

امنیت بالا و عدم وجود فساد اداری

نظام سیاسی و اقتصادی کشور گرجستان عاری از هرگونه فساد، اختلاس و رانت خواری بوده و به همین علت فرد سرمایه گذار هیچ نگرانی نسبت به سرمایه خود نخواهد داشت.

امکان دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری

همانطور که بالاتر گفته شد، سرمایه گذاری در گرجستان یکی از روش های رایج برای اخذ اقامت این کشور بشمار می رود. این اقامت از نوع دائم بوده و شما می توانید همچون سایر شهروندان گرجی، از امکانات شهروندی بهره مند شوید.

هزینه ارزان زندگی

زندگی در گرجستان چندان پرخرج نیست. در واقع می توان گفت که دخل و خرج در این کشور متعادل بوده و شما می توانید با یک درآمد معمولی زندگی مطلوب و ایده آلی برای خود رقم زنید. بطور معمول حقوق یک نیروی کار درگرجستان حداقل 400 دلار بوده و همین رقم می تواند برای یک زندگی نرمال مناسب باشد.

موقعیت جغرافیایی مناسب

گرجستان کشوری اوراسیایی می باشد؛ بدین معنا که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی دیگر در آسیا واقع شده است. به همین علت می تواند پلی برای ارتباط میان دو قاره تلقی شود. افرادی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند، می توانند ابتدا به گرجستان رفته و از آنجا اقدامات لازم برای مهاجرت به کشورهای اروپایی را انجام دهند.

مالیات پایین

یکی از اصلی ترین مزایای سرمایه گذاری در گرجستان را می توان نرخ پایین مالیات در این کشور دانست. در گرجستان، نرخ مالیات در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی و آسیای میانه کمتر بوده و به همین علت راه اندازی کسب و کار در این کشور برای افراد مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سرمایه گذاری در گرجستان از طریق ثبت شرکت

در کشور گرجستان، درصد قابل توجهی از مشاغل نیاز به ثبت شرکت دارند. در واقع اگر به عنوان یک کارفرما بخواهید به کشور گرجستان مهاجرت نمایید، برای راه اندازی شغل مورد نظر خود نیاز به ثبت شرکت خواهید داشت. ثبت شرکت در گرجستان نه تنها راهی برای سرمایه گذاری در این کشور تلقی شده، بلکه یکی دیگر از روش های متداول برای اخذ اقامت گرجستان می باشد. در واقع از این طریق، فرد نه تنها نوعی سرمایه گذاری خارجی را تجربه کرده است، بلکه می تواند اقامت گرجستان را نیز بدست آورد.

اخذ مشاوره رایگان برای سرمایه گذاری در گرجستان

سرمایه گذاری خارجی برای هر فردی می تواند گامی بزرگ و البته پرریسک باشد. برای این کار ابتدا باید تحقیقات لازم انجام شده و در صورت امکان، حتما از یک شرکت معتبر و قابل اعتماد درخواست مشاوره نمایید. متاسفانه شرکت های بسیاری هستند که با هدف سودجویی، اقدام به ارائه مشاوره های نادرست کرده و منجر به ضرر کردن افراد می شوند. اما شرکت سیسنوگروپ، با داشتن تیمی پرتلاش، متخصص و مسلط به زبان های فارسی، انگلیسی، روسی، گرجی و عربی می تواند شما را به خوبی در زمینه سرمایه گذاری در گرجستان و اخذ اقامت این کشور راهنمایی کرده و بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها